#1 Skrevet Mai 14, 2008 Jeg fikk akkurat pakken min fra U.S.A idag og heiv meg på bremse montering. Jeg har en Passat 98 mod og som noen veit så blei disse levert med 2 forskjellige bremseskiver og calippere fremme. Den vanlige er 288x25mm bremsen (ATE?) Jeg har self den mindre vanlige varrianten med 282x25mm (Lucas?) Så da kan dere jette, ja jeg fikk bremseklosser og 288x25mm skive... Og da kommer mitt spørsmål, kan jeg bare dreie ned skiva til 282 fra 288? Eller er det andre forskjeller som impress osv? Håper virkelig noen kan hjelpe meg her, da jeg tror ikke jeg får mye til svar fra usa pr mail.. Og sende retur blir jo helt på trynet.. Alternativt kan jeg selge disse og kjøpe nye skiver i norge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2008 Hva skiver er det da ? Jeg har 288 mm skiver på min Passat...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2008 Skal ikke være noe problem og "justere" disse ned til 282mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2008 Dette er fra https://www.cquence.net/ og det er disse skivene. Slissa, borra og ventilerte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2008 Dette er fra https://www.cquence.net/ og det er disse skivene. Slissa, borra og ventilerte Hva skal du ha for skivene da ?? Er det kun fremskivene du skal selge da siden de er for store ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2008 Vel, har ikke tenkt noe som helst da jeg ga meg på dette for 20 min siden, vil jo helst bare dreie dem ned da.. så jeg har bremser:D Pris veit jeg ikke, koster jo mer i frakt nesten enn skivene:P + mva og gebyr.. så får se om jeg kan dreie ned, vis ikke kan vi heller snakke pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2008 Da blir det sånn, jeg tester om disse passer imårra, og er alt perfekt dreier jeg bare av de noen mm.. Håper dette går fint:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2008 Er det ikke tegning av skivene på mekonomens sider da? Eller på brembo side sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2008 Joa, men veldig utydelige tall, sjakka og tror det skal stemme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2008 Da en liten update, så passa faktisk bremsene av en eller annen grunn.. målte de og de var 287 tror jeg så gikk helt fint:D Eller så har en eller annen byttet calippere på bilen en gang:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...