Anbefalte innlegg

skal snart montere 034 hiddensprut på Audien, med 5 coiler.

nytt spørsmål klippet ut fra innlegg #5:

Noen som vet om noen som har erfaring med å mappe dette?

gjerne så langt nord som mulig, nærmeste blir vel trondheim, men har ikke spurt de om dette..

Kom til å tenke på at turtellern er vel sikkert styrt av styreenheten/tenningshjernen

Hvordan får man den i funksjon da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en pm til Paul Guillen, han har samme sprute på sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte han en pm nå:)

hvordan gjør folk dettte med andre sprut som f.eks Nira, haltech, Autronic osv. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste sprut har egen utgang til turteller. Jeg har drevet min direkte fra tenningsutgangene med dioder, og nå sist med signal fra styreenheten (hiddensprut). Virker som turtelleren i 80en er meget fleksibel. Så lenge 034 sprutet ditt har egen utgang er det bare å koble denne til riktig ledning.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vite av Paul Guillen at det er en egen utgang til turteller, så da er det jo bare å finne rett ledning å koble på:)

Noen som vet om noen som har erfaring med å mappe dette?

gjerne så langt nord som mulig, nærmeste blir vel trondheim, men har ikke spurt de om dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste sprut har egen utgang til turteller. Jeg har drevet min direkte fra tenningsutgangene med dioder, og nå sist med signal fra styreenheten (hiddensprut). Virker som turtelleren i 80en er meget fleksibel. Så lenge 034 sprutet ditt har egen utgang er det bare å koble denne til riktig ledning.

mvh

Vegard

Vet du hvilken ledning det er i 80en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvilken ledning det er i 80en?

Husker ikke helt, men mener det er en blå og grønn ledning som du finner i pluggen som skal til instrumentet.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grønn med blå stripe på den gule kontakten var det:)

takker for info!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.