Bergen: "Ny" bil på tunet

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått hentet meg en "ny" bil... Sjefen rister bare oppgitt på hodet over min utrolige viljestyrke når jeg stadig sier at nå er det lenge til jeg skal ha meg noe nytt: rolleyes

 

Vel. Jeg har i alle fall endt opp med en 93 Audi S4 Avant på hvite skilter... Ikke så mye å si om den annet enn at det vil sikkert bli rom for noen forbedringer her og der på den... Da tenker jeg i retning 3" eksos hele veien for å få fram godlyden, åpent filter og en chip (noen anbefalinger her?). Kommer nok til å bytte bakluken også da denne er i litt dårligere form... Må sikkert slippe den ned noen cm også. Litt toning av vinduer er jo på sin plass da dette er en sort bil (litt mafia).

 

Her er noen bilder jeg tok av den i en pause på jobben. Bedøm selv om dette er bra...

 

14052008233.jpg

 

14052008234.jpg

 

15052008235.jpg

 

15052008237.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med S4 :)

Ser bra ut denne! Blir fett med ny eksos, åpent filter og chip!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil, ser bra ut denne. :) Kjøpt den her i Bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med S bil da;)

 

Har liggende chipper til deg, ett sett MTM303 og ett fra ES tuning... Feel free til å prøve disse en dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne ser meget bra ut du:) Grattis:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil, ser bra ut denne. :) Kjøpt den her i Bergen?

 

Jepp, denne ble handla i Bergen

 

Grattis med S bil da;)

 

Har liggende chipper til deg, ett sett MTM303 og ett fra ES tuning... Feel free til å prøve disse en dag.

 

Hmm... Meget fristende Johnny... Skal ikke se bort fra at jeg benytter meg av det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med tøffbil. Turbofemmer er drømmen :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle sammen... En liten strek i regningen var at bilen ble akutt syk. Måtte ringe etter (naf)ambulansen og få denne til sykehuset i en viss fart. Ville bare ikke starte. Håper å få en diagnose på den på mandag. Men i mellomtiden må jeg bare konstatere at denne bilen ikke ser bra ut når den hengir i luften.

Måtte virkelig bite i det sure eple, hentet ut leiebilen i dag... Skoda Fabia 1,2. Synes dette var en dårlig erstatning for S4en:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er bilen frisk igjen... Vet ikke hva som er galt, men tror det er noe troll i elektronikken. Kansje en bensinpumpe som fusker litt, eller startsperren som fusker.

 

Uansett, satte på nye felger i dag. Bilen kledde de sorte MOMO felgene godt, men nå hadde da jeg noen andre felger liggende.

Bedøm selv. Ble det så bra som jeg synes?

 

05062008261.jpg

05062008262.jpg

06062008271.jpg

06062008272.jpg

 

Nå er nytt filter på vei også (lampeskjerm). Gleder meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det denne som stod ved rimi på laksevåg forrige veka?? eg måtte ha meg ein runde rundt den får å kikke litt:) veldig pen bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det denne som stod ved rimi på laksevåg forrige veka?? eg måtte ha meg ein runde rundt den får å kikke litt:) veldig pen bil:)

 

Tror ikke det nei. Min står enten hjemme eller på jobb (eller verksted, hehe).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må det gå ein s4 til med momo felger.

eg husker ikkje om det var forrige veka eller for 2 veker sida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en annen en da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.