#1 Skrevet Mai 15, 2008 Hei! Jada, jeg vet dette spørsmålet er litt lavmål teknisk sett, men jeg gjør et forsøk: Altså, den justeringsvaieren som er festet til hendelen som man justerer varmen i kupeen er løs. Er litt usikker på hvordan den festes, og har prøvd flere metoder, men vaieren bare sklir i klipsen når jeg prøver å justere. Skal vaieren (grønn pil) gjennom klipsen (rød pil), eller skal den klemmes fast i de to mothakene under klipsen (gule piler)? For meg ser det nesten ut som om en del har falt av og er sporløst borte.... Mvh Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2008 Hei!Jada, jeg vet dette spørsmålet er litt lavmål teknisk sett, men jeg gjør et forsøk: Altså, den justeringsvaieren som er festet til hendelen som man justerer varmen i kupeen er løs. Er litt usikker på hvordan den festes, og har prøvd flere metoder, men vaieren bare sklir i klipsen når jeg prøver å justere. Skal vaieren (grønn pil) gjennom klipsen (rød pil), eller skal den klemmes fast i de to mothakene under klipsen (gule piler)? For meg ser det nesten ut som om en del har falt av og er sporløst borte.... Mvh Are Ingen som har sett dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2008 Er ikke alle tre vaierene festet på lik måte slik at du kan se på de to som sitter der de skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2008 Er ikke alle tre vaierene festet på lik måte slik at du kan se på de to som sitter der de skal? Hei Ole-Håkon! Det ser ut for meg at det bare er den nederste vaieren, den som justerer temperaturen, som er festet med denne type klips. Mvh Are:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2008 Finner en klips i familiealbumet i nærheten av denne justeringen men det er umulig å se hvor den skal sitte pga lite bilde. nummer 811 819 859 A. qty er 1 stk. Ellers så går det vel med en liten Reodor Felgen løsning kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2008 Finner en klips i familiealbumet i nærheten av denne justeringen men det er umulig å se hvor den skal sitte pga lite bilde. nummer 811 819 859 A. qty er 1 stk. Ellers så går det vel med en liten Reodor Felgen løsning kanskje.. Heisann du! Det er litt vanskelig å se på bildet i familiealbumet, hvis det er ETKA du sikter til:) Den var litt kinkig denne, men jeg får jo håpe det er noen som har vært borti dette før:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2008 Heisann du!Det er litt vanskelig å se på bildet i familiealbumet, hvis det er ETKA du sikter til:) Den var litt kinkig denne, men jeg får jo håpe det er noen som har vært borti dette før:o Hmm, ingen som har kikket inni varmeapparatet i en type 85? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2008 Hmm, ingen som har kikket inni varmeapparatet i en type 85? Enden på Wiren er klipsa fast i to haker i klipset som er festa til justreingsmekanismen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 17, 2008 Send meg tlf ditt på privat melding så kan eg sende deg et par bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2008 Ta turen ut til meg på Rennesøy, ikke lange biten, så kan du se på hvordan det er i min urq Så kan jeg sugle på bilen din imens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...