Anbefalte innlegg

Hei!

Jada, jeg vet dette spørsmålet er litt lavmål teknisk sett, men jeg gjør et forsøk:

Altså, den justeringsvaieren som er festet til hendelen som man justerer varmen i kupeen er løs.

Er litt usikker på hvordan den festes, og har prøvd flere metoder, men vaieren bare sklir i klipsen når jeg prøver å justere.

Skal vaieren (grønn pil) gjennom klipsen (rød pil), eller skal den klemmes fast i de to mothakene under klipsen (gule piler)?

For meg ser det nesten ut som om en del har falt av og er sporløst borte....

Mvh Are

15052008086a.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jada, jeg vet dette spørsmålet er litt lavmål teknisk sett, men jeg gjør et forsøk:

Altså, den justeringsvaieren som er festet til hendelen som man justerer varmen i kupeen er løs.

Er litt usikker på hvordan den festes, og har prøvd flere metoder, men vaieren bare sklir i klipsen når jeg prøver å justere.

Skal vaieren (grønn pil) gjennom klipsen (rød pil), eller skal den klemmes fast i de to mothakene under klipsen (gule piler)?

For meg ser det nesten ut som om en del har falt av og er sporløst borte....

Mvh Are

Ingen som har sett dette før?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alle tre vaierene festet på lik måte slik at du kan se på de to som sitter der de skal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alle tre vaierene festet på lik måte slik at du kan se på de to som sitter der de skal?

Hei Ole-Håkon!

Det ser ut for meg at det bare er den nederste vaieren, den som justerer temperaturen, som er festet med denne type klips.: klø :

Mvh Are:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner en klips i familiealbumet i nærheten av denne justeringen men det er umulig å se hvor den skal sitte pga lite bilde. nummer 811 819 859 A. qty er 1 stk.

Ellers så går det vel med en liten Reodor Felgen løsning kanskje.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner en klips i familiealbumet i nærheten av denne justeringen men det er umulig å se hvor den skal sitte pga lite bilde. nummer 811 819 859 A. qty er 1 stk.

Ellers så går det vel med en liten Reodor Felgen løsning kanskje.. :)

Heisann du!

Det er litt vanskelig å se på bildet i familiealbumet, hvis det er ETKA du sikter til:)

Den var litt kinkig denne, men jeg får jo håpe det er noen som har vært borti dette før:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann du!

Det er litt vanskelig å se på bildet i familiealbumet, hvis det er ETKA du sikter til:)

Den var litt kinkig denne, men jeg får jo håpe det er noen som har vært borti dette før:o

Hmm, ingen som har kikket inni varmeapparatet i en type 85?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ingen som har kikket inni varmeapparatet i en type 85?: klø :

Enden på Wiren er klipsa fast i to haker i klipset som er festa til justreingsmekanismen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg tlf ditt på privat melding så kan eg sende deg et par bilder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta turen ut til meg på Rennesøy, ikke lange biten, så kan du se på hvordan det er i min urq :) Så kan jeg sugle på bilen din imens ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.