#1 Skrevet Mai 15, 2008 Hvilken av bankesensorene er bankesensor 1. Fremre eller bakre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2008 er det ingen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2008 Siden sylinder nummer1 er forrerst, ville jeg vel gå ut fra at det er samme på bankesensorene inntil noen argumenterer for det motsatte! (Tyskerne er temmelig systematiske) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2008 Det er den fremre ja.. Been there done that... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2008 takk for svaret.. jeg var på gumpens men han på delelageret kunne ykke finne ut av det.................det er gotd jeg har klubben. Hva skulle jeg gjort uten..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...