#1 Skrevet Mai 15, 2008 har tenkt mye på å få meg luft på touranen og lurer på hvem som selger dette.. linker til produsenter o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2008 har tenkt mye på å få meg luft på touranen og lurer på hvem som selger dette.. linker til produsenter o.l. Kansje dem har HER? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2008 http://www.luftfahrwerke.de har jeg akkurat handlet hos.. Bestiller til "poste restante" i sverige og henter pakka på posten der så slipper man unna norsk mva.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2008 var ikke det der veldig billig? 9600,- til A4`n min. + Frakt og alt det der da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2008 Får tak i litt luft her også HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2008 takker.. er det noen som har luft på bilen og kan komme med anbefalinger? ang post restante er det raskere for meg å reise til tyskland å hente det selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2008 takker.. er det noen som har luft på bilen og kan komme med anbefalinger? ang post restante er det raskere for meg å reise til tyskland å hente det selv.. Kan anbefale det jeg linket til iallefall.. V1 er det koni dempere i og er en drøm og kjøre på. Helt annerledes enn FK silverline x jeg hadde før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...