#1 Skrevet Mai 15, 2008 Jeg driver og bytter foringer på golfen(golf 3), og har satt i de nye foringene. Problemet nå er å få bærebrua inn igjen der den skal være...det butter imot alle steder virker det som... Noe fjøstriks her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2008 Og som vanlig bobler folk over av entusiasme for å hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2008 må ikke bare løsne noe meregreier da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2008 og som vanlig bumpes det under ett døgn etter at tråden ble startet: rolleyes... Ikke for å virke kjip, men det hender det trengs mer enn to timer før noen svarer. Mange har jo ikke en gang kommet hjem fra jobb;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2008 Fjøstrikset her må jo være å sette bærebrua tilbake på samme måten som du tok den ut, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2008 Jeg forstår det slik at du ikke får bærebrua på plass igjen, men konkret hva som er problemet skjønner jeg ikke: klø : Er jo i prinsippet forbanna lett å sette den på da, løfte opp og skru bolter på plass. Problemet er som regel at en gjerne skulle hatt et ekstra sett hender:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2008 Se på sporå på bærebrua og så på spora der den skal i ,den går kun i fra en vinkel. går utfra at det er den bakre foringen som er problemet. Veldigt dårligt forklart men vis du studerer delene litt mer nøye så ser du det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2008 Jeps: rolleyes bumper fordi jeg må få fiksa bilen fort, ikke meninga å mase... Å få den i på samme måte som jeg tok den ut er ikke så lett, for å få den ut måtte jeg rive og røske vilt. i tillegg var den bakerste foringa helt aldeles utslitt. Nå som jeg har i den nye, sliter jeg litt med å få tredd den inn der den var... Spørs om jeg må få litt holdehjelp av noen da, det som er mest i veien er egentlig stabstaget. Men skal man tre inn fremre foring først, så vippe inn den bak(hvis dere skjønte det?)eller er det motsatt? Men takk for svar!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 16, 2008 da fant jeg til slutt ut av det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2008 Og til neste gang kan det være greit å rett å slett bende opp litt i stålet på traversen så sklir de lettere inn. samt litt fett på foringene så glir det lettere inn samtidig. det du bender ut vil bli strammet til igjen når man drar til boltene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 16, 2008 akkurat... det var ikke dumt! Skal ta andre sida til uka, så da skal jeg prøve det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 16, 2008 akkurat... det var ikke dumt! Skal ta andre sida til uka, så da skal jeg prøve det!! om du jekket bilen opp bare på en side, så kan jeg forstå problemet.. på min a4 ble det sopass med spenn om jeg bare hadde bilen oppe på ene siden, at det var umulig og få på plass den nedre fremre armen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...