#1 Skrevet Mai 15, 2008 Blir det rett å måle trykket på slangen inn til kaldstartdysa? Trykket starter på 0 når jeg drar den på starteren og bygger seg sakte opp til max 8 psi, altså alt for lite trykk da jeg skal ha 2,5 bar altså ca 36 psi. Er dette rett plass å måle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2008 Har nå målt med bedre måler å funnet ut at den ligger jamt på 1,5 bar ut til kaldstartdysa, Er dette rett? Er det noen trykkreduksjon ut til denne dysa? Pumpa bygger heller ikke opp trykk når du slår på tenninga, den summer litt så stopper den, men lenge før det er trykk på systemet. Når jeg starter bygges trykket opp, men synker momentant når jeg stopper motoren. Pumpe eller trykkregulator som er gåen? Eller er det noe jeg ikke har tatt høyde for når jeg måler trykket? skal jeg leggge til en bar eller noe sånt pga vakum i innsug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2008 Ble en monolog dette:o Fant ut at jeg hadde 1,4-1,5 bar ut av pumpa så da er ny i bestiling...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...