#26 Skrevet Mai 17, 2008 Kjøp bil min da bjørnar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 17, 2008 Kjøp bil min da bjørnar:) Hehe.. Frister:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 17, 2008 Bare å komme å se på den å prøve den det:) send meg mld på 97799948 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 17, 2008 Nydeligste eksemplar av 2'er. Skjønner hvordan det er å selge noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 17, 2008 Fikk studert denne bilen på Torsdag! Har 3 ord og si ; Bøllete og gjennomført! Er 100% sikker på at denne bilen blir behandlet som gull nå som min gode kompis Trond kjøpte den.. Artig at enda en grom klubb bil havnet i Ørsta, begynner å bli mye fett her nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 17, 2008 begynner vel å bli litt der oppe nå ja:) håper nye eier tar den med på litt treff osv: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 18, 2008 Huffda..føler me deg.. en bil som fortjener en mimretråd da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 19, 2008 LItt for fett att denne havna i ørsta:D Jeg og trond skal ha oss en foto shoot i helgen om været blir bra! Skal prøve å få lakt ut bildene om de blir bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 19, 2008 LItt for fett att denne havna i ørsta:D Jeg og trond skal ha oss en foto shoot i helgen om været blir bra!Skal prøve å få lakt ut bildene om de blir bra:) gjør det a frank:) du er flink med kamera;) kunne trengt noen tips: p heheheheh:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 19, 2008 joachim du kan å ta bilder men mangler bare instillingen på kamera tror jeg;) ikkje so aller verst dei bilda du gadde tatt på kamerae dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 19, 2008 Skjønner jeg ikke har vært mest på nett i helga siden jeg ikke har fått med meg at Bjørnar har sviktet VR6-gjengen og latt mk2'en emigrere til Ørsta Gratulere med rå kjerre, Trond! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 19, 2008 Skjønner jeg ikke har vært mest på nett i helga siden jeg ikke har fått med meg at Bjørnar har sviktet VR6-gjengen og latt mk2'en emigrere til Ørsta Gratulere med rå kjerre, Trond! takker for det, skal ta godt vare på den:) alldri trudd jeg kom til å kjøpe golf: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 19, 2008 Glemmer fort størrelsen på bilen når det eneste du tenker på er neste "draget" du kjenner fra motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 19, 2008 Glemmer fort størrelsen på bilen når det eneste du tenker på er neste "draget" du kjenner fra motoren skal ikke klage på draget akkurat:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 19, 2008 gjør det a frank:)du er flink med kamera;) kunne trengt noen tips: p heheheheh:p hehe ja det er bare å legge seg på hjul;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 26, 2008 tror jeg møtte denne på E6 ved Hamar for litt siden, møtte hvertfall en Golf 2,med gulelys, litt seint på kvelden.. husker ikke helt når det var,men jeg hadde fått igjen lappen så etter den 14.mai en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 26, 2008 stemmer bra dt tenker jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 26, 2008 stemmer bra dt tenker jeg;) FEIT bil! Jeg hilse med blinklyset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 26, 2008 var trøtt å sliten når jeg kjørte hjem gitt:P masse rare folk langs veien hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 17, 2008 La ut noen bilder i foto tråden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 20, 2008 Står til salgs igjen.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1919705 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 22, 2008 gjør nåkk desverre det ja:\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 12, 2009 Står bilen klar Eirik? Savner denne: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...