#1 Skrevet Mai 16, 2008 Heisann! Om ca 12 timer kjører jeg i min "nye" bil, en 2-dørs jetta mk2! Denne er 100% orginal, men trenger litt fiksing her og der. Tenkte å kjøre "retro"-look på denne, med en del senking, små fangere og noen kule felger. Men da er spørsmålet mitt, hvilke felger og dekk bør jeg gå for? Er student, så det bør være noen litt billige felger... Hvor store felger bør jeg gå for? 14"? 15"? Bare så det skal være sagt, så liker jeg lav profil og strekk! Satser på et justerbart senkesett, så det skal bli lavt!! Edit: Ut i fra en dekk-kalkulator bør jeg vel ha 195/45 R15 eller lignende. Tror 14" blir for mye ballong.. eller? Edit2: Link til tråden om bilen min (Er det mulig å kombinere min nye profil her på forumet med min gamle? Registrerte meg på nytt i går) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2008 Ikke så mange tips hittil nå nei... Fant et sett: Ronal Turbo: Disse er ikke så fryktelig dyre... og de er ganske kule! Fant noen på ebay og sånn, men det er vel en her på forumet som også selger de mener jeg. De bør vel duge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2008 Solgte akkurat siste settet, men skaffer flere. Hva med disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2008 Hvor mye solgte du felgene for? Kan hente selv. Er ikke det der BBS RS? Det blir litt for dyrt for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2008 Hvor mye solgte du felgene for? Kan hente selv. Er ikke det der BBS RS? Det blir litt for dyrt for meg Nei, dette er Ronal LS. Koster 6500,- pr.sett. Ronal Turbo tar jeg 6000,- for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2008 Hm, da så. De så jo bra ut de, så skal vurdere det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2008 Ronal LS eller Ronal Turbo er en sikker vinner, og prisen er også veldig bra. Mye felger for pengene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2008 Solgte akkurat siste settet, men skaffer flere. Hva med disse? Dette så jo meget bra ut! Stemmer for Ronal LS med 195/45 15 dekk og skikkelig senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 17, 2008 Dette så jo meget bra ut! Stemmer for Ronal LS med 195/45 15 dekk og skikkelig senk Selv likte jeg turbo-felgene best, så tror jeg kommer til å gå for de Masse senk og 195/45 R15! Skulle bare hatt penger NÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2008 Selv likte jeg turbo-felgene best, så tror jeg kommer til å gå for de Masse senk og 195/45 R15! Skulle bare hatt penger NÅ Gratulere med fin bil foresten Den lå ikke så lenge ute, tøff farge og interiør da gitt. Som du sikkert såg ja så ligg det et rimelig sett på ebay. 520 euro med frakt ca 4200 + evt moms? Når det gjeld dekk dimm kunne du vel også kjørt 165/50, du finner bilde av en sinnsykt strøken ener med den dimmen på ronal turbo her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52947 EDIT: settet på ebay , http://cgi.ebay.de/Ronal-Turbo-Aluminiumraeder-7x15ET28-in-4x100_W0QQitemZ380026671352QQihZ025QQcategoryZ9888QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 17, 2008 Den einsern var strøken!! Så bra ut med de felgene, ingen tvil om hvilke felger det blir nå nei. Yes, har sett det settet! Noen som vil låne meg penger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...