#1 Skrevet Mai 16, 2008 Jeg har en uorginal takluke som tar inn vann i fremkant. Denne luken er kun vipp på, så årsaken til at den lekker er at når luken står oppe presser den pakningen sammen i fremkant. Pakningen er derfor noe deformert, og med tiden har den blitt hard. Noen som har råd til hva jeg kan gjøre uten å bytte hele luka? -Svenning- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2008 Jeg har en uorginal takluke som tar inn vann i fremkant. Denne luken er kun vipp på, så årsaken til at den lekker er at når luken står oppe presser den pakningen sammen i fremkant. Pakningen er derfor noe deformert, og med tiden har den blitt hard. Noen som har råd til hva jeg kan gjøre uten å bytte hele luka? -Svenning- hadde samme problem med min. vist ikke du får tak i ny pakning noen plass, så e det bare å lime igjen med silikon;) det måtte jeg gjør. eneste utvei for å få det tett. prøvde mye rart, men ingen ting som funket: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2008 hadde samme problem med min. vist ikke du får tak i ny pakning noen plass, så e det bare å lime igjen med silikon;) det måtte jeg gjør. eneste utvei for å få det tett. prøvde mye rart, men ingen ting som funket: bh : Veldig lite sugen på å lime igjen med silikon. Det begynner vel å leke igjen før eller siden...? Lurte litt på å prøve å legge litt vindustettnings masse i ytterkant av pakningen, men vet ikke om dette er en helt god løsning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2008 Veldig lite sugen på å lime igjen med silikon. Det begynner vel å leke igjen før eller siden...? Lurte litt på å prøve å legge litt vindustettnings masse i ytterkant av pakningen, men vet ikke om dette er en helt god løsning... ja jeg skjønner deg gått;) har litt lyst til å rive opp igjen min å prøve noe annet sånn at jeg kan bruke den. det med den vindustettnings massen blir vel nesten det samme som å lime den? men har tenkt på det samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2008 ja jeg skjønner deg gått;) har litt lyst til å rive opp igjen min å prøve noe annet sånn at jeg kan bruke den.det med den vindustettnings massen blir vel nesten det samme som å lime den? men har tenkt på det samme! Tenkte i såfall å bruke vindustettemasse som ikke stivner. Er dette som er årsaken til at jeg vurderer det, men blir et voldsomt gris hvis jeg får det ned i setene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2008 Loctite har bra tettningsmidler som ikke limer. Det kan jo være verd et forsøk og varme pakningen forsiktig med varmepistol og se om du klarer å få tilbake formen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...