#1 Skrevet Mai 16, 2008 Som topic så lurer jeg på når KW 1 kom i rustfritt? Har et på handa, men der er det alu justeringsmuttere så lurer på hvor gammelt det kan være.. trodde de rustfrie hadde kompositt muttere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2008 KW leverte Inox med alu muttere i begynnelsen, nå kommer de med komposittmateriale. Jeg kjøpte mitt KW V3 for ca 2år eller har det blitt 3år siden nå og de har kompositt ringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2008 Mener ganske bestemt at det var i 2002 eller 2003 at KW begynte å levere fjærbein i rustfritt stål. I begynnelsen, som Stein Ove sier, med justeringsmuttere i alu. Skikkelig vellykket kombi for å få galvanisk celle (for de som fulgte med i kjemitimen;)). I alle fall husker jeg noen som kjøpte i 2001 og da var det ikke tale om at man kunne få KW i rustfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2008 Mener ganske bestemt at det var i 2002 eller 2003 at KW begynte å levere fjærbein i rustfritt stål. I begynnelsen, som Stein Ove sier, med justeringsmuttere i alu. Skikkelig vellykket kombi for å få galvanisk celle (for de som fulgte med i kjemitimen;)). I alle fall husker jeg noen som kjøpte i 2001 og da var det ikke tale om at man kunne få KW i rustfritt. Kan stemme bra det for når jeg kjøpte til poloen så var det akkurat kommet i Inox versjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2008 Kan stemme bra det for når jeg kjøpte til poloen så var det akkurat kommet i Inox versjon Ved nærmere ettertanke var du en av de som kjøpte i dette tidsrommet;) (altså i 2003). Husker i alle fall at det ikke var noen tale om rustfrie fjærbein da Toris kjøpte til Einseren sin i 2001. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2008 stemmer.. for kjøpte noen usett og fikk de i posten i dag.. og de er ikke rustfrie og mutterne er i alu.. han sa de var brukt i 6mnd og stått i 1 år... men tviler på det da! kostet meg bare 800,- men uansett så har han sagt feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...