Anbefalte innlegg

Som topic så lurer jeg på når KW 1 kom i rustfritt?

Har et på handa, men der er det alu justeringsmuttere så lurer på hvor gammelt det kan være.. trodde de rustfrie hadde kompositt muttere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW leverte Inox med alu muttere i begynnelsen, nå kommer de med komposittmateriale. Jeg kjøpte mitt KW V3 for ca 2år eller har det blitt 3år siden nå og de har kompositt ringer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener ganske bestemt at det var i 2002 eller 2003 at KW begynte å levere fjærbein i rustfritt stål. I begynnelsen, som Stein Ove sier, med justeringsmuttere i alu. Skikkelig vellykket kombi for å få galvanisk celle (for de som fulgte med i kjemitimen;)).

I alle fall husker jeg noen som kjøpte i 2001 og da var det ikke tale om at man kunne få KW i rustfritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener ganske bestemt at det var i 2002 eller 2003 at KW begynte å levere fjærbein i rustfritt stål. I begynnelsen, som Stein Ove sier, med justeringsmuttere i alu. Skikkelig vellykket kombi for å få galvanisk celle (for de som fulgte med i kjemitimen;)).

I alle fall husker jeg noen som kjøpte i 2001 og da var det ikke tale om at man kunne få KW i rustfritt.

Kan stemme bra det for når jeg kjøpte til poloen så var det akkurat kommet i Inox versjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stemme bra det for når jeg kjøpte til poloen så var det akkurat kommet i Inox versjon

Ved nærmere ettertanke var du en av de som kjøpte i dette tidsrommet;) (altså i 2003). Husker i alle fall at det ikke var noen tale om rustfrie fjærbein da Toris kjøpte til Einseren sin i 2001.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer.. for kjøpte noen usett og fikk de i posten i dag.. og de er ikke rustfrie og mutterne er i alu.. han sa de var brukt i 6mnd og stått i 1 år... men tviler på det da! kostet meg bare 800,- men uansett så har han sagt feil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.