Trenger hjelp til blinklys problem på Golf 4

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har vært borti følgende problem tidligere.

Blinklys til høyre fungerer ikke,er ingen indikasjon i instrument,ingen lys i pærene mens releet tikker tilsvarende som når en pære er defekt.

Venstre blink og nødblink fungerer som normalt og nødblinkbryter er byttet uten at det hjelper

(er kombinert bryter og rele i den)

Noen som har vært borti dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om noen har vært borti følgende problem tidligere.

Blinklys til høyre fungerer ikke,er ingen indikasjon i instrument,ingen lys i pærene mens releet tikker tilsvarende som når en pære er defekt.

Venstre blink og nødblink fungerer som normalt og nødblinkbryter er byttet uten at det hjelper

(er kombinert bryter og rele i den)

Noen som har vært borti dette før?

Hadde det samme når jeg koblet komfortblinker på min 4`er og da var det en av leningene som går inn på pluggen bak på nødblinkbryter som hadde løsnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det samme når jeg koblet komfortblinker på min 4`er og da var det en av leningene som går inn på pluggen bak på nødblinkbryter som hadde løsnet.

Takker for info... ser ut som det er temmelig kronglete å få ut den men det går vel på ett sett og vis.

Har sett på det komforblink settet,er det enkelt å montere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for info... ser ut som det er temmelig kronglete å få ut den men det går vel på ett sett og vis.

Har sett på det komforblink settet,er det enkelt å montere?

Gikk ganske greit etter at jeg satte meg skikkelig inn i monteringsanvisningen. Droppet og ta ut cd-spilleren som det står at man må gjøre og det angret jeg på når alt skulle settes sammen igjen for da var det sykt trangt baki der. Også er utstyr til og få ut leningene fra den orginale pluggen meget hjelpsomt hadde ikke det og var nok derfor jeg fikk problemer. Om du skal gjøre det så bare skrik ut så kan jeg sikkert gi deg en hjelpende hånd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk ganske greit etter at jeg satte meg skikkelig inn i monteringsanvisningen. Droppet og ta ut cd-spilleren som det står at man må gjøre og det angret jeg på når alt skulle settes sammen igjen for da var det sykt trangt baki der. Også er utstyr til og få ut leningene fra den orginale pluggen meget hjelpsomt hadde ikke det og var nok derfor jeg fikk problemer. Om du skal gjøre det så bare skrik ut så kan jeg sikkert gi deg en hjelpende hånd.

Har bestillt sett nå så da blir det vel noe montering neste helg... så det er bare å komme ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er problemet løst,def hendel til blinklyset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.