Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan hjelpe, her om dagen sluttet brått alle el-vinduene samt soltaket å virke. Ingen reaksjon på noen av bryterene, hva kan dette være. Blir glad hvis noen har tips blir jeg en lykkelig mann, tusen takk:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka om det kun er ein sikring?

På min S4 går det du nevner på samme sikring, og den sikringen ligger i boksen i motorrommet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta også ut releet til vindusstyringen og sjekk dette innvendig, det 'hender' at loddingene i disse releene er relativt dårlige..

Se hos Scott (http://www.sjmautotechnik.com) for å få vite hvor det er plassert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal dere ha, men nå sliter jeg likevel litt med å finne dette releet. Noen som vet hvor det sitter ?

PS: det styrer isåfall både soltak og vinduer.

Blir lykkelig om noen kommer med tips:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hi! Det ligger bak sparkepanelet på fører siden ,venstre side nede. Det er iallefall relè til comfort lukking osv. Ligger to relèrer der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Kenneth, joda det stinker, releet altså, men den lednigen var den under baksetet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.