Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som vet om det er noen i Stavanger (evt. Rogaland) som kan trekke om interiør fra stoff til skinn/alcantara ?

 

.arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en i Sandnes som har slik en sjappe. Spør Kluge, han bor vel ikke så langt ifra han der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med norske timepriser er det vel gjerne likegreit å ta en liten ferie/harry-tur til Tyskland?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fulgt litt med på Ebay.. Men å finne sportsseter til Avant og med Alcantara i sittesonen er ikke så lett..

 

Men om det er andre tips enn ebay.de så mottas de med takk !!

 

.arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan evt. høre med han her tyskern;

 

http://www.sklapendra.de/

 

Han har sykt gode priser, og maler.. så du slipper å sende ned stolene dine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for inspill, men er litt skeptisk om dette blir bra sammen med sportsseter. Fremre del av stolen er jo justerbar og det blir vel en utfordring siden dette er er trekk....

 

Men har sendt en forespørsel så får vi se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan anbefale han karen på sandnes, like ved bistroen/kiwi.

 

http://www.omtrekk.as

 

Knall bra utført jobb, selfølgelig stiv pris. Men bil koster, men det vet du sikkert allerede :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var i kontakt med dem tidligere idag. Uten å gå i detaljer antydet de 20-25K.. Så da blir det å holde ett øye med huggere/ebay så får vi se...

 

Lyst stoff og småunger er ikke den beste kombinasjonen... :-)

 

.arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk akkurat svar fra dem, de har ingenting til A6 4f...

 

.arve

 

Kan evt. høre med han her tyskern;

 

http://www.sklapendra.de/

 

Han har sykt gode priser, og maler.. så du slipper å sende ned stolene dine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Noen som vet om det er noen i Stavanger (evt. Rogaland) som kan trekke om interiør fra stoff til skinn/alcantara ?

 

.arve

 

 

Hei Arve!

Jeg kan anbefale Omtrekk på Lura, de holder på med mitt interiør nå og det ser veldig bra ut så langt:)

Men som det er sagt i denne tråden, det koster penger å gjøre en slik jobb. Jeg må ut med 20000 for setene , i tillegg kommer dørtrekk og mansjetter. Så det blir fort 30000 for det jeg skal få gjort.

 

Mvh Are

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Tror det er flinke folk ingen problem med det :-)

 

Men interiør fra Tyskland kommer på mellom 20K og 25K ferdig momset. Selger jeg det jeg har (som har sportsseter) for mellom 5K og 7K havner jeg mellom 15K og 20K totalt. Blir sikkert noen ekstra kostnader for clips og diverse, men allikevel så blir det såpass mye rimeligere at for min del blir det nok ett bedre alternativ..

 

.arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.