Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg facelift lyktene til A4 B5 nå og lurer på en ting...

jeg har ikke elektrisk justering av lyktene i bilen, er dette et problem vis jeg vil ha facelift lyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem det.

For når man kjøper lamper så må man flytte over høydejusteringsmotoren hvis man fortsatt vil ha det.

Hvis ikke er det bare og justere de manuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem det.

For når man kjøper lamper så må man flytte over høydejusteringsmotoren hvis man fortsatt vil ha det.

Hvis ikke er det bare og justere de manuelt.

 

da er saken oppklart! da blir det snart nye lykter;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høydejusteringsmotorne fra de gamle lyktene passer ikke i facelift.. men d trenger jo ikke du å stresse med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Er jo litt kjipt å miste muligheten til å regulere lyktene opp og ned, siden jeg har dette nå. (Tenker å montere facelift selv til sommeren) Men, jeg bruker vel egentlig aldri den funksjonen likevel. Men kan det bli et problem på EU-kontroll? Tester de hvorvidt den reguleringen fungerer eller ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høydejusteringsmotorne fra de gamle lyktene passer ikke i facelift.. men d trenger jo ikke du å stresse med :P

 

jeg har ikke høydejustering i bilen! må opp med panser og skru jeg... men vis det går ann å stille inn facelift lyktene med å skru så er ikke det noe problem vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, har du ikke hatt det, trenger du det ikke. Men lurer for min del om jeg kan få påpakk for det på eu-kontroll. Var ikke meningen å overta tråden din, men du hadde jo allerede fått svar på alt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener nye motorer til høydejusteringen koster ca 300/stk på møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, har du ikke hatt det, trenger du det ikke. Men lurer for min del om jeg kan få påpakk for det på eu-kontroll. Var ikke meningen å overta tråden din, men du hadde jo allerede fått svar på alt. :)

 

det går bra;) blir nok kjøpt etter jeg får fikset problemmet på VAG produktet som jeg har nå: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.

har du kjøpt deg lykter? har kjøpt meg noen eg, men dei passer ikkje i kanten med blinklyset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.

har du kjøpt deg lykter? har kjøpt meg noen eg, men dei passer ikkje i kanten med blinklyset.

 

Står mye om dette rundt om her på forumet, du må kutte vekk den kanten ved blinklyset der hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har facelift lykter på min B5 og det er bare å flytte over motorene til justering :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går bra;) blir nok kjøpt etter jeg får fikset problemmet på VAG produktet som jeg har nå: gråter :

 

Feil? Så da bilen din på fredag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil? Så da bilen din på fredag:)

 

hentet den på torsdag! måtte bytte hjullageret og ABS sensor:)

hvor så du meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hentet den på torsdag! måtte bytte hjullageret og ABS sensor:)

hvor så du meg?

 

Lengste sletta mellom årnes og vormsund. Sto oppe ved husene på høyresida der.

Du kjørte mot vormsund.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lengste sletta mellom årnes og vormsund. Sto oppe ved husene på høyresida der.

Du kjørte mot vormsund.:)

 

aha... la ikke merke til at det stod noen der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.