#1 Skrevet Mai 16, 2008 har startet oppstrammingen av gammel s4'n startet med og fikse spylerveske anlegget mitt litt. men så kommer det rare kansje. skal det ikke være en oljekjøler hær? hehe har ikke hatt noe problem med varmen egentlig ligger vell på rundt 90 grader ca. har ikke gått lengre opp enn til 110 ved hard kjøring. eller er jeg helt på villspor: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2008 der skal det stå en oljekjøler ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2008 hehe. var det jeg trodde. men der det problemer med og kjøre uten da? har ikke merket noe av det jeg:) men skal kjøpe det uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2008 under normal kjøring er det nok ikke problem nei, bare følg med oljetemperatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2008 okey:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...