#1 Skrevet Mai 16, 2008 Er sessanta retningsbestemt? Finner ingen pil: dum :, men ser at mønsteret ikke er likt:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2008 De er asymmetriske, det er en merking på dekket som viser siden som skal monteres 'ut'... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2008 ser rart ut ja=) Jeg er forresten veldig fornøyd med mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2008 ser rart ut ja=) Jeg er forresten veldig fornøyd med mine Ser rart ut når det ikke blir likt på alle dekka:) men hvis det er riktig så er det bare tut å kjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2008 Lurte på dette selv og etter det jeg kan se på linken, så er det vist slik at stripa skal være på innersiden uansett hvordan mønstret ellers er..Har disse selv i 235/35-19 http://www.vredestein.com/Onlineadvies_veelgesteldevragen.asp?UsersessionID=31989253&FaqID=36 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2008 Det stemmer det. Står inner side på sida av dekket også. Mønsteret blir da "baklengs" på ene sida. Godt fornøyd med mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...