Visker foran virker kun innimellom (golf 4)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har nettopp kjøpt meg en golf 4 og har funnet mitt første problem. Vindusviskeren foran virker kun innimellom. Hva kan det komme av? Dårlig kontakt noe sted kanskje? De forrige eierne sa at de hadde hatt problemer med det samme før, men at det hadde vært bra etter de byttet motor. (?) Håper noen har hatt samme problem og kan hjelpe meg. :)

Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne siden jeg ikke fikk noen svar sist gang. Bilen min selges denne uka, og problemet kom selvfølgelig i dag igjen...

HJELP!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er overføringen som henger seg opp av og til. Kjent problem på vag dette. Kan plukke fra hverandre overføringen å smøre opp igjen, men det letteste er å bytte hele greia. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! :) Jeg aner ikke hvor ting sitter engang. Er dette en sak som må fikses på verksted? Det kan ikke være så enkelt som at sikringen har gått?

Er det sikring 24 evt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mekanisk så hjelper ikke å bytte sikring.

Skru av alt, smør opp og den fungerer gull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! Får prøve å finne ut av dette i morra. Finnes det en guide for dette, eller er det barnskirenn? (selv for en med ti tommeltotter)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.