Erfaringer med "klistremerker" til å freshe opp interiørlister med?

Anbefalte innlegg

Hei

Kom over dette settet på ebay: http://cgi.ebay.de/Cockpit-Dekor-AUDI-A6-03-97-06-01-HANDSCHALTUNG-AU13_W0QQitemZ200222699590QQihZ010QQcategoryZ72932QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Vil naturligvis ikke ha tre, men de leverer og noe som ser litt børsta stål-aktig ut.. Noen som har erfaring med dette, om det er bra etc?

 

Er egentlig på utkikk etter orginal-listene og så selge det tre-interiøret jeg har, men vil bare vurdere alternativene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt jeg, siden jeg akkurat har bestilt til Passaten min fra den samme webshopen. Kan oppdatere når jeg får det. Virker det ikke tilfredsstillende så bare kjøper jeg nytt, har virkelig ikke lyst på treinteriør. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh, nice! Kan ein få vekk den "deilige" tredekoren på ein enkel og grei måte :P Stian: Din respons aventes før bestilling... Fant til min A6 C4 og, satser på at det er samme kvalitet på begge settene slik at det er verdt ventingå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier! Gleder meg til å høre fra deg Stian. Lenge siden du bestilte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bestile et sånt sett til gamle passaten min. noe av det som er i settet er det bra passform på og andre ting ikke. men, det koster jo ikke så mye å prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok det... Men er uansett mest fristende å få tak i org. lister da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.