Bytte av foringer i bakstilling på FWD A80

Anbefalte innlegg

Samtidlig med at jeg byttet bremsene bestemte jeg meg for å ta foringene i bakstillinga. Har hatt nye liggende lenge. Bare ikke giddet å begynne. Det ble litt værre enn jeg trodde. Var greit å få ut de gamle foringene, men å få inn de nye var værre. Må ha stor presse. Skrustikka funka i alle fall ikke. Noen som har gjort dette før? Må vell ut med hele bakstillinga, og ta den med på et verksted med skikkelig utstyr for pressing.

En av de svarte foringene til høyre skal inn i hullet til venstre. Dårlig bilde egentlig.

mvh

Vegard

foring.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordnet seg da jeg fikk ut bakstillinga. De gamle foringene hadde skilt seg fra metallet, og derfor ble metallet stående igjen. Fikk slått det ut med slegge når jeg hadde bakstillingen ute av bilen. De nye foringene fikk jeg også rimelig enkelt inn med slegge. Håer de ikke tok skade av bankingen. Uansett må det bli bedre enn de gamle. Det eneste som gikk i stykker var et bremserør.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.