#1 Skrevet Mai 17, 2008 noen som har forslag til dekk merke som passer en s6 plus. et dekk som ikke sporer. dem man har no er direkte ubehagelig. dimensjon er 255.45 17. kan nevne at støtdempere, er noe slitt. vet ikke om det har innvirkning på sporing. ellers er bilen helt teigt i understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2008 Hva med vredestein sessanta. Er godt fornøyd med disse selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2008 Eller Pirelli PZero Nero. Fine runde dekkskuldre som er positivt med tanke på sporing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2008 finnes de i 255-45-17 og y-merket. ikke noe hast enda. de dekkene eg har er bare kjørt med en sesong. masse mønster igjen. men vet at eg ikke skal ha sånne dekk igjen.så dekk som er avrundet i kantene sporer mindre. det greit å vite til neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2008 finnes de i 255-45-17 og y-merket. ikke noe hast enda. de dekkene eg har er bare kjørt med en sesong. masse mønster igjen. men vet at eg ikke skal ha sånne dekk igjen.så dekk som er avrundet i kantene sporer mindre. det greit å vite til neste gang. Ta å ring Christer Kvalheim på dekkskift;) Han kan nok hjelpe deg med rett dimensjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 Ta å ring Christer Kvalheim på dekkskift;)Han kan nok hjelpe deg med rett dimensjon.. dimensjon er rett. det som står i vognkort. pluss at dem må tåle 300km-t. dvs y merket. problemene mine er at det sporer noe sinnsykt. hjulstilling er sjekket og er det det skal være. eneste er at dempere er noe slitt. kan det gjøre sånn at bilen sporer: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2008 dimensjon er rett. det som står i vognkort. pluss at dem må tåle 300km-t. dvs y merket. problemene mine er at det sporer noe sinnsykt. hjulstilling er sjekket og er det det skal være. eneste er at dempere er noe slitt. kan det gjøre sånn at bilen sporer: bh : ..jepp...slitte dempere dvs alt av understellsdeler foringer, stab stag styreledd, bærekuler osv som er dårlig, påvirker kjøreegenskaper i negativ retning. Har du sjekket nedre bærebruer foran..?? God sommer!!! Hilsen TurboCarl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2008 dimensjon er rett. det som står i vognkort. pluss at dem må tåle 300km-t. dvs y merket. problemene mine er at det sporer noe sinnsykt. hjulstilling er sjekket og er det det skal være. eneste er at dempere er noe slitt. kan det gjøre sånn at bilen sporer: bh : Men det er jo klart at 255 bredden øker problemene dine med sporing og at du kanskje kunne vurdert smalere dekk likevel. Ville i hvertfall ikke satt på bredere enn 245 i 18, 19 eller 20 tom på S6'en din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2008 de må vel ikke tåle 300 km/t selvom bilen har mulighet til å nå den hastigheten..!?!? Virker jo helt fjernt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2008 Det står vel i vognkortet hvilken hastighetskode dekket må ha... Kan bli mangellapp, regress på forsikring etc. hvis det ikke er rett sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...