#1 Skrevet Mai 17, 2008 Hei, Er på jakt etter deres meninger om felgfargen min! Dette er jo ikkenoen fine felger, bare noe jeg vil gjøre litt spesielt. Hvilken farge synes dere att jeg skal ha? fargene jeg vil ha er vel Koksgrå eller lakkere dem helt hvite.. HVa mener dere? Planene for bilen er å gjøre den så godt som svart, sote vinduer, senke, sote lyktene foran osv osv .. derfor jeg tenkte på koksgrå felger, eller svart ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2008 Bilde av bilen min og felga ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2008 Tror jeg ville beholdt dem som dem er Har du begynt senkinga foran, eller er det lokale gravitasjonsforskjeller ute å går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2008 hehe nei, egentlig litt merkelig det der. mener selv den var høyere før jeg og .. hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2008 synes det er så kjedelig med den orginale fargen, alle har jo den fargen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2008 Peis på med Gunmetal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2008 er det 17"? jeg har 16" samme type i svart med en rød tynn stripe: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2008 det er 17" ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2008 Lakk dem hvite, bilen er sort er den ikke? Da blir det grei kontrast, og du får en vri som ikke alle andre har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2008 gunmetal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2008 Hva er gunmetal? Bilde? Hvit farge gjør jo også de små 17" større 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 20, 2008 http://www.tyreking.co.nz/OCTANE_gunmetal_1771875.jpg der er fargen men stygg felg da men ; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 23, 2008 Pusse og polere opp? Klarlakk sikkert lurt.. Synes det er fine felger til denne bilen, og med litt senk blir det fort knall! Ikke sot for mye, da ser det litt rart ut mellom for og bakvinduer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 23, 2008 Ugh! Senk bilen og behold fargen! Skulle du få mer til overs og absolutt vil endre farge, ville jeg valgt gunmetal for diskresjon eller hvit hvis du skal ta den helt ut. Velger du sort på så "små" felger uten kant, ser det ut som du kjører med stål-felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 23, 2008 enig i det att vis jeg lakkerer dem helt svarte så blir dem borte, men derimot vis jeg lakkerer dem helt knall hvite så blir dem "store" har ikke helt bestemt meg enda men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 23, 2008 Pusse og polere opp? Klarlakk sikkert lurt..Synes det er fine felger til denne bilen, og med litt senk blir det fort knall! Ikke sot for mye, da ser det litt rart ut mellom for og bakvinduer. synes selv att felgene passer til bilen, fordi dem skjuler jo det meste bak, som for eksempel noen ikke fult så good looking ufo`s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 26, 2008 hva med litt triksing å mixing med no maskeringstape, å beholde selve "felgringen" i den eksiterende farga, og lakkere eikene med litt mørkere grå farge.. mye jobb, men ser for meg i min rare fantasi at det kunne ha blitt tøfft;) hadde ett lite eksperiment med de orginale s4-felgene mine, å slik ble dem.(ett bilde for å vise hva litt lakk gjør med kjedlige felger) var nok i minste laget, men ser jo litt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...