#1 Skrevet Mai 17, 2008 Hvordan er det med dørlistene til Audi S4? Jeg lurer på å skifte disse over til S6 lister. Er det samme type feste på disse og passer de direkte på de gamle hullene i døren? Hvem er billigst når det kommer til disse listene? Må handle litt kjapt her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2008 Bruker samme fester fra 100 lister til A6 lister. Andre veien må du sveise igjen noen hull Billigst: Arendal Bilopphuggeri har vært nevnt før.. Disse listene koster noen kroner på Møller ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2008 Bruker samme fester fra 100 lister til A6 lister. Andre veien må du sveise igjen noen hull Billigst: Arendal Bilopphuggeri har vært nevnt før.. Disse listene koster noen kroner på Møller ja.. hva er forskjellen på disselistene da......fra 100til a6-s6 altså?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2008 Bruker samme fester fra 100 lister til A6 lister. Andre veien må du sveise igjen noen hull Billigst: Arendal Bilopphuggeri har vært nevnt før.. Disse listene koster noen kroner på Møller ja.. Sikker på at det ikke var Bilomsetningen Arendal AS? http://www.bilomsetningen.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2008 Etter at jeg fikk noen PM'er når jeg monterte A6/S6-lister på min ifjor, laget jeg denne crappy skissen for å unngå dårlige skriftlige forklaringer fra min egen side. S4/100 lister har bare en "rad" med festeører, S4/S6 lister har 2 "rader" over hverandre. Skal du montere S6/A6 lister på 100/S4 må de øverste ørene på festeklipsene klippes vekk. Husk å få med disse hvis du bestiller nye lister. Det gjør jobben mye enklere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2008 Se det ja... Skal ringe rundt å se hva jeg får tak i imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2008 Da har jeg sjekket prisen på disse listene hos Audi-senteret i Bergen. Standard Audi 100 lister kommer på 2200 for komplett sett. S6 lister ferdig grunnet kommmer på 2600 for komplett sett. Hos Bilomsetningen koster de samme listene ca 2000 for Audi 100 og 2400 for S6 lister. Altså er det ikke noe særlig å spare på å kjøpe disse der for da tilkommer jo frakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2008 Da var de billig til audi-senter hvertfall , sjekket hos møller i Trondheim der skulle de ha lister koster: Fordører: 472,- pr stk bakdør: 406,- pr stk bakskjerm: 48,- pr stk forskjerm: 389,- pr stk som blir komplett 2630 + klips ,disse fikk jeg ikke pris på. ps dette er for 100/s4 lister da så jeg ser hvertfall at min bestilling går ikke til møller i trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2008 I forhold til å sette på S6 lister så vil de listene sitte godt på S4 dør siden de mangler en rekke med fester eller får dette bra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2008 sjekk ut Ebay, jeg fikk og har liggende et sett pent brukte S6-lister for 77euro inkl. frakt. Ang om de henger bra med bare ett sett klips lurer jeg og på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 20, 2008 I forhold til å sette på S6 lister så vil de listene sitte godt på S4 dør siden de mangler en rekke med fester eller får dette bra ? Du må lage nye hull i dørene til skruene som fester listene i hver ende da de er plassert litt høyere på S6. Jeg har også lagt en halvklebrig gummipakning (sånn som leveres på rull til pakning på baklykter bl.a) mellom øverste del av listene og døra slik at lista sitter godt inntil døra også når du lukker den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2008 sjekk ut Ebay, jeg fikk og har liggende et sett pent brukte S6-lister for 77euro inkl. frakt.Ang om de henger bra med bare ett sett klips lurer jeg og på. Du har da ikke brukt for de listene Christian... De vil jeg ha: klø : Det skal la seg gjøre å feste de listene med ett sett klips. Men det lønner seg å ha på en tynn strimmel med lim bakpå også. Da henger dem som pokker. Klipsene følger med på alle nye lister i følge Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...