Xenon kurve/tåke lys, noen som vet hvordan?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det lar seg gjøre å bygge om kurve lysene til xenonlys på en A4 B6? hvor får man evnt tak i dette og er det mye stress?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Are i Denne tråden veit jeg skal igang med et nytt gruppe-kjøp av xenon-kit innen 23mai. Så om du er kjapt ute her får du det til en grei pris ;)

Det er en ganske enkel jobb å bygge om. Man bytter ut pærene, lager et lite hull i lokket bakpå lykta og setter inn medfølgende ledningssett med gummigjennomføring. Kobler dette til ballasten som følger med og finner et greit sted å feste denne.

Det er selvfølgelig ikke godkjent om man ikke har automatisk høydejustering og lyktespylere, ihvertfall ikke på hovedlys.

Kurvelys er jeg usikker på, men hvem bryr seg om det er godkjent? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei skuring dette. Hvis det er samme på B6 som på B7 så har du H11 pærer i tåkelysene. Plug and play.

Kan være lurt å gå for litt høy kelvin på disse pærene da lysintensiteten avtar jo høyere kelvin(Veldig irriterende å møte biler med tåkelys som ser ut som 1000metere) ;)

Lykke til.

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er H11 på B6 ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har akkurat montert xenon i nærlys og grøftelys.

kjøpte 2 kit på ebay, kom på 1100 kroner. ikke dårlig pris det.

i grøftelysa var det rett og slett plug and play. bare ta ut den gamle pæra, og koble inn ballasten og den nye xenon pæra. uten boring...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan levere deg Xenon kit

BOSCH Xenon 35w 6000k

Pris 1500,-+frakt

Dette er svært enkelt og montere, som nevnt plug and play:)

CIMG4705.jpg

6000k

29092007328-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan levere deg Xenon kit

BOSCH Xenon 35w 6000k

Pris 1500,-+frakt

Dette er svært enkelt og montere, som nevnt plug and play:)

CIMG4705.jpg

6000k

29092007328-1.jpg

Fett, åssn er det med pærer til disse lysene? lett å få tak i?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har akkurat montert xenon i nærlys og grøftelys.

kjøpte 2 kit på ebay, kom på 1100 kroner. ikke dårlig pris det.

i grøftelysa var det rett og slett plug and play. bare ta ut den gamle pæra, og koble inn ballasten og den nye xenon pæra. uten boring...

Har kjøpt et slikt kit, men ikke surret meg til å montere det enda. Regner med man må av med fangeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt et slikt kit, men ikke surret meg til å montere det enda. Regner med man må av med fangeren?

Jeg tok av fangeren for og få lakt trafoene på en bra plass, men man trenger egentlig ikke d hvis man skrur ned motordekselplaten under bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett, åssn er det med pærer til disse lysene? lett å få tak i?

Helt greit og få tak i pærer, ingen ploblem=) Ca 400,- for to nye pærer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.