Anbefalte innlegg

Hei! Har en Audi 80 2.0 93mod (90hk monojetronic) med litt merkelig oppførsel.

Symtomene er disse:

-Merkelig gange,sviver av og til for høyt og av og til for lavt (i forhold t norm)

-Kutter av og til heilt ut når jeg kjører,kommer bare et nøkk og så vil den ikke mere. men kommer igjen nokså fort. (skjer mye med køkjøring og er meget irriterende: bh :)

Lurer fælt på hva dette er, kan det være noen følere som er dårlige? Det er nye plugger,nytt fordelerlokk og rotor på bilen.

Setter stor pris på svar som kan være med på å fikse problemet mitt:)

Mvh Kristian Markussen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen til brodern hadde lignende symtomer bare en smule verre. Den jaget fra 500-1400rpm på tomgang og var helt umulig å kjøre med. Rykket noe ***. På den var det gasspjellpotensiometeret som hadde tatt kvelden. Mulig det kan være dette som er dårlig på din også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen til brodern hadde lignende symtomer bare en smule verre. Den jaget fra 500-1400rpm på tomgang og var helt umulig å kjøre med. Rykket noe ***. På den var det gasspjellpotensiometeret som hadde tatt kvelden. Mulig det kan være dette som er dårlig på din også?

Hei!

er dette noe som enn kan bytte selv eller er det ''verkstedjobb'', og er dette er kostbar reperasjon?

Mvh Kristian Markussen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte bare ny monojet forgasser på hoggeren til 900kr og bytte dette potensiometeret selv. gjordt på 10min. men få tatt en diagnose før du kjøper deler som du kanskje ikke trenger å bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.