#1 Skrevet Mai 18, 2008 Noen som sitter på bilder med felger som nevnt i topic? Isåfall, sleng dem ut, trenger inspirasjon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2008 Er jo de felgene på Oettinger Golf'n da. Men vet ikke om disse selges "over disk" med hvit senter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2008 Er vel ikke helt blank kant på den velkjente dreisern med rustent panser, men det kan jo fort fikes: Edit: Et bilde jeg selv har tatt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2008 Er jo de felgene på Oettinger Golf'n da. Men vet ikke om disse selges "over disk" med hvit senter. Grunnet et "uhell" med avfetting må jeg pusse ned og lakkere felgene mine, så er mest derfor jeg trenger litt inspirasjon:) Er vel ikke helt blank kant på den velkjente dreisern med rustent panser, men det kan jo fort fikes: Se der ja, har nesten identiske felger. Ble bra det der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2008 Har jo et par selv å. Gadd ikke å polere kanten men mulig det kommer etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...