Anbefalte innlegg

hei. har ei ny autkasse i c4 2.8. når jeg trår inn bremsen før kjøring kommer det en klikkelyd nesten som en rele-lyd.denne lyden er igrunn bare til jeg har kjørt igang. samtidig veksler den litt med hvilket gir som lyser i panelet i instr.noen ganger lyser det i flere samtidig også og noen ganger slukker enkelte av bokstavene .AUT VIRKER SOM NORMALT M KJØRING MEN SOM SAGT ER DET NOE SOM IKKE ER HELT OKI.VIRKER SOM KLIKKELYDEN KOMMER FRA ET STED RUNDT GIRSPAK.

har noen her vært borti dette og kan si meg hva dette kommer av???????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vel være den låsemekanismen som gjør at du ikke kan sette bilen i gir uten at du tråkker inn bremsen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager sånn lyd på min og. Det er låsemekanismen som Kristian seier;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager sånn lyd på min og. Det er låsemekanismen som Kristian seier;)

oki. den virker som den skal men irriterer meg stort hehe.samt dette m lysene.er det sånn på deres også????og hvordan utbedre dette?takk for kjappe svar forresten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oss meg stemmer det alltid overens med indikatoren i instrumentet og girspaken, men av og til forsvinner lyset i indikatoren på det giret du har bilen i. Dette er likt på pappa sin A6 2.6 og. Trur det er ganske vanlig. Sånn på din og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oss meg stemmer det alltid overens med indikatoren i instrumentet og girspaken, men av og til forsvinner lyset i indikatoren på det giret du har bilen i. Dette er likt på pappa sin A6 2.6 og. Trur det er ganske vanlig. Sånn på din og?

ja sånn er min også men hender det lyser litt flere når den f eks står i park.retter seg når den kommer i gir enten ved at rett gir lyser eller at det slukker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan rette opp i dette så lyden forsvinner???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.