#1 Skrevet Mai 18, 2008 Ett lite spørsmål,er det samme eksos på S6+avant/urS6 avant som på urS4 avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2008 Mhm. Det er det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2008 Er det samme på V8 som på turbo-femmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2008 Er det samme på V8 som på turbo-femmer? Fra dp og bakover så det likt ut når jeg tok av eksosen på S4 V8'n min ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2008 Anleggene er like, men fra og med 94-modell er det noen ekstra "hylser" på enderørene som gjør at de ser litt større ut. Bare juks, for selve rørene er de samme, men enderørene ser litt "feitere" ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2008 Anleggene er like, men fra og med 94-modell er det noen ekstra "hylser" på enderørene som gjør at de ser litt større ut. Bare juks, for selve rørene er de samme, men enderørene ser litt "feitere" ut. Satte sånne på V8'n min å ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...