#1 Skrevet Mai 18, 2008 Har noen snøring på hva slags klosser jeg har på min audi a4 tsq 2000 mod? Jeg tror det skal være ate?? Har sendt mail til autopower men de trenger målene på klossene... jeg har ikke verktøy for å torx så jeg får ikke skiftet dette selv. dermed må jeg på verksted og jeg har lyst til å bare gjøre det en gang , for å bytte skiver å klosser å ikke bare for å se hvilke klosser jeg har først , spesielt siden disse er helt ferdige. Skal ha bd combi skiver hele rundt pluss ferrodo klosser men de finner ikke ut nøyaktig hvilke klosser jeg trenger?? .. noen som kan hjelpe.? Må på eu denne måneden så det haster litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2008 Uten å være helt sikker på om du kommer i mål der, så kan du jo prøve mekonomen på nett, tror du kan få opp målsatt tegning hvis du søker opp bremseklosser til din bil der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2008 Du skal ha denne:http://www.elcome.co.uk/fmecat/racing/CarSpecs.asp?pn=FCP590 Forøvrig ganske utrolig at Autopower ikke klarer å finne denne i sine kataloger. Men torx sier du. Det er ikke torx på vanlige A4-bremser, men 7 mm umbrako. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2008 Tusen takk for svar! Skjønner ikke at det skal være så mange typer på samme modell? Tror jeg har bremsevarsler foran men ikke bak... Klossene er bare millimeterene bak og foran kommer mange rare lyder. Hvordan er det å få løs de skruene med en knøttliten umbrakonøkkel da? De sitter jo på innsiden av hubben også.. skrudde av to skruer jeg trodde var riktig ifølge haynes , men fikk ikke løs noe på den måten. de sitter oppe og nede på selve calipperen. Opplegget er vel å løsne hele festet på calipperen og da den bort fra skiva? På min forrige bil , en honda løsnet jeg bare en skru og vippet kalipperen rundt . Mye enklere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 Kan noen svare meg på om ate bremsene har umbrako mens lucas bruker vanlige skruer? Brukte ikke umbrako på mine så jeg lurer på om jeg har tatt feil type... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...