Anbefalte innlegg

Go dag godtfolk!: vinke :

har fått et forholdsvis stort problem her. Eg slit i alle fall med å finne løysinga.

Bilen det gjeld er ein 97 modell Passat 1,8 20v stv.

Tannstanga lek ut i mansjetten på venstre side, og då er det etter som eg har forstått ikkje anna å gjere enn å skifte den. : bh :

Eg håper naturligvis å finne tak i ei fint brukt stang sidan ei ny kostar minimum 5500,-

Problemet er dermed å finne rett tannstang, då det virkar som om det er veldig mange forskjellige typar.

Koyo eller ZF, med tusen forskjellige nummerforandringar.

Eg har snakka både med Møller Ålesund og Autoservice Ørsta, utan at nokon av dei kunne gje meg eit konkret svar på kva tannstang som står i bilen. Møller meinte det var ei Koyo stang.

Eg har vore under bilen og funne eit skilt på tannstanga med diverse nr. på

Nummeret som har vore brukt når eg prata med forhandlarane var: 8D1 422 066F

Eg har alle andre nr som stod på stanga, viss disse kan være til hjelp..

Håper det er nokon her inne som har vore borti liknande før, eg slit litt med denne saken!

Venter i spenning

Sigve: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go dag godtfolk!: vinke :

har fått et forholdsvis stort problem her. Eg slit i alle fall med å finne løysinga.

Bilen det gjeld er ein 97 modell Passat 1,8 20v stv.

Tannstanga lek ut i mansjetten på venstre side, og då er det etter som eg har forstått ikkje anna å gjere enn å skifte den. : bh :

Eg håper naturligvis å finne tak i ei fint brukt stang sidan ei ny kostar minimum 5500,-

Problemet er dermed å finne rett tannstang, då det virkar som om det er veldig mange forskjellige typar.

Koyo eller ZF, med tusen forskjellige nummerforandringar.

Eg har snakka både med Møller Ålesund og Autoservice Ørsta, utan at nokon av dei kunne gje meg eit konkret svar på kva tannstang som står i bilen. Møller meinte det var ei Koyo stang.

Eg har vore under bilen og funne eit skilt på tannstanga med diverse nr. på

Nummeret som har vore brukt når eg prata med forhandlarane var: 8D1 422 066F

Eg har alle andre nr som stod på stanga, viss disse kan være til hjelp..

Håper det er nokon her inne som har vore borti liknande før, eg slit litt med denne saken!

Venter i spenning

Sigve: rolleyes

Legg ut reg nr så kan jeg sjekke i familiealbumet men vet at på enkelte modeller må man identifisere det ved å se på den aktuelle tannstangen som står i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte deg en PM jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparker opp denne igjen.

Ser ut som jeg har fått tak i ei grei brukt tannstang nå, men problemet er at huggeriet vil ha en arbeidsbeskrivelse/tegning av hvordan man plukker ut denne....

Er det noen her som veit hvordan man demonterer tannstanga på disse bilene? er det mulig å ta den ut gjennom innerskjermen eller noe sånt?

Takknemlig for svar;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen...?: gråter :

Jeg snakka med volkswagen i stad, og de sa at det finnes på nettet, rwind eller noe sånt, men jeg finner ingenting... noen som vet..?: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at vi har fått tak i tannstang!

tusen takk til Rudi og Bjørn for tips!: vinke :

så blir det spennende til helga å se om vi får bytta den. Noen som har gjort dette før forresten?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var tannstanga komt i bilen! var faktisk en positiv overraskelse med tanke på arbeidsmengde og slik. og hadde det ikkje vore for rusta, så hadde jobben vore gjort på ca tre timar...

Da lærte vi noe nytt denne helga også!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.