#1 Skrevet Mai 19, 2008 Noen som har mulighet til å sjekke opp delenummer på dobbel-din klimakontroll i farge "Soul"? Sitter og myser litt på ebay for å finne det jeg trenger for ombygging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2008 Den orginale er lik bortsett fra 2 fester. Det bør vere mulig å få moddet den orginale til å passe sånn så det vertfall ut når eg byttet. Sjekk det opp eg trur nemlig det går å bruke den orginale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2008 Den orginale er lik bortsett fra 2 fester. Det bør vere mulig å få moddet den orginale til å passe sånn så det vertfall ut når eg byttet. Sjekk det opp eg trur nemlig det går å bruke den orginale Vet en kan kutte ut litt av ramma som sitter rundt på enkel-din og bruke til å fylle ut på dobbel-din, men er i utgangspunktet ute etter å få det 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2008 det er mange nr som er 2din klima, har hvertfall sett 4 forskjellige. hvilket nr har du? PS: jeg har jo en liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 det er mange nr som er 2din klima, har hvertfall sett 4 forskjellige. hvilket nr har du? PS: jeg har jo en liggende... Er ute etter panel i fargen "Soul". Er vel ikke mer enn en variant til pre-facelift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2008 Har sett AH, AQ, AR som jeg kommer på hvertfall. Alle soul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...