#1 Skrevet Mai 19, 2008 Jeg var på forstillingskontroll i dag, det var ikke mulig å godkjenne bilen på grunn av at bilen er for lav. Noen andre som har erfaring med dette? Hvilken sjappe er det dere med lavebiler bruker? Det er foresten en vw golf mk3 cab.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2008 skru senkesettet ditt til lovlig høyde så skal et gå fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2008 Jeg var på forstillingskontroll på hjelme i dag, det var ikke mulig å godkjenne bilen på grunn av at bilen er for lav. Noen andre som har erfaring med dette? Hvilken sjappe er det dere med lavebiler bruker? Det er foresten en vw golf mk3 cab.. Du må ha minimum 11cm klaring på laveste punkt til asfalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2008 Jeg får vel bare heve bilen litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...