Rust i dempertårn, Golf 2

Anbefalte innlegg

Heisann. I den ene golfen min har jeg fått rust i dempertårnet.. Men rusten er på et vanskelig sted =/

Noen som har noen ideer om hva som er best for å fikse dette? Er liksom et teit sted å få rust :( Legger ved et bilde.

DSC02704.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rengjør inni hjulbuen så kommer du til det meste.. så kan du slipe på begge sider/evnt kappe ut det nødvendige.

er ikke umulig og vanskelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der er det rust på min også. skal du gjøre dette riktig og bra, må du vel borre ut punksveisene på hele demper tårnet og ta det ut sveise det som er ødelagt også, sveise på dempertårnet igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der er det rust på min også. skal du gjøre dette riktig og bra, må du vel borre ut punksveisene på hele demper tårnet og ta det ut sveise det som er ødelagt også, sveise på dempertårnet igjen.

Ble litt arbeid ja :P hehe! Får vel prøve å gjøre dette best mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slip rundt området fra for og bakside og sjekk tilstand på rustangrepet før du punkter ut, kan fort bli mer jobb.

mulig det kun er det ene hullet og resten er overflate under lakken.

men enig at det er den beste måten å fikse ill rust ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slip rundt området fra for og bakside og sjekk tilstand på rustangrepet før du punkter ut, kan fort bli mer jobb.

mulig det kun er det ene hullet og resten er overflate under lakken.

men enig at det er den beste måten å fikse ill rust ja..

Får gjøre det :) Håper det ikke er mere rust andre steder =(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå tatt en skikkelig titt på dette og er vist nødt til å borre opp punktene til dempertårnet og sveise inn ny plate. Ser ut som forrige eier ikke hadde inne skjermer i hjulbuen så her må det fikses og settes på skjermer inni hjulbuen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke så veldig mye inneskjermer bak på mk2 som mk1? uansett ett typisk sted både med og uten plastskjermer..

kjipt er det uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, veldig kjipt.. fått PMen min?:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.