#1 Skrevet Mai 19, 2008 Vurderer og bytte Til Audi TT girkule på golfen min, da jeg har hørt noen andre her i klubben har gjort dette. Det jeg er litt usikker på er om det passer rett over, med tanke på gjenger osv. Noen som har noe svar på dette, bilder av det eller vet hvem som har gjort det? Ringte møller Ryen i dag og spurte etter pris osv i dag. Girkule delenr: 8NO 711 141 CO5A Pris: Ca 1030,- Skinnpose til girkule: 8No 711 115 A Pris: Ca 300,- Dette skal være en av flere standard typer til Audi TT. Håper dette kan hjelpe noe: klø : På forhånd takk for svar: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 Ingen som vet: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 Sannsynligvis vil den ikke passe om du har 1.4/1.6/1.9SDI, som jeg mener å ha sett at er ulike alle andre motoralternativer på Golf.. Men sikkert mulig å gjenge opp etc ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2008 Ingen som vet: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...