#1 Skrevet Mai 19, 2008 Hvem lager/skaffer sånt? Har prøvd å google men med lite resultat.. husker jeg fant noe greier fra tyskland en gang,men ikke hvor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2008 sjekk i statene er en på vwvortex forumet som har det på sin mk1 syncro 16t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2008 sjekk i statene er en på vwvortex forumet som har det på sin mk1 syncro 16t hehe,nå var det jeg og leiting på Vortex da.. Samme som å lete etter en nål i en høystakk.. Men skal se om jeg finner noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2008 Send en PM til Thomas Marshall du å hør med han. Hadde noe på gang i høst han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2008 Marshall skaffer hvertfall til MK2 så meget mulig hans kontakt lager til MK1 også. Trur han lager det du trenger men sa koster det også litt mer en noe som er serieprodusert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2008 Er hett diskusjonstema på the tex det der,er egen tråd på mk1 forumet http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3665870 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2008 Se her ja.. Da var forespørsel sendt,men vil tro frakta kommer til å koste litt.. Noen flere som trenger kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2008 Se her ja..Da var forespørsel sendt,men vil tro frakta kommer til å koste litt.. Noen flere som trenger kanskje? Panser til MK2 fra marshall kom på rundt 7300,- NOK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2008 Fant frem et panser til deg. Here you go....http://cgi.ebay.com/MK1-Volkswagen-Golf-Carbon-Fibre-Bonnet-Hood-VW-Fiber_W0QQitemZ220235086719QQihZ012QQcategoryZ9889QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...