Golf 4 - alarmen går hele tiden.. hvordan frakoble den?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Golf4, 99mod, som irriterer naboene mer enn vanlig... i natt sto politiet utenfor fordi alarmen var gått!

Hvordan kobles alarmen ut? Har prøvd å finne sikringen, men fant ikke ut hvilken. Ser ut som alarmen er en orginal alarm, altså ikke ettermontert.

Hadde vært fint med kjapt svar, slik at naboene får sove i natt :)

takk takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at første gang du låser bilen, går alarmen på. Låser du bilen èn gang til(uten å låse opp igjen) skal alarmen være deaktivert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er prøvd ut, men selv om man låser en gang til, slik at alarmen burde være deaktivert går alarmen på. Den er "helt" på tur, så burde bare blitt kvitt hele saken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet på min, men det var bare på bakluka, vet ikke om det er det samme for deg? har kun alarm der jeg... men tok bare av dekslet på innsiden av bakluka, der ligger det en plugg som går til låskassa som jeg plugget ut... kjapt å enkelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alarmen virker på alle dørene, samt tenningslåsen. Men tror det er dørlåsen som tuller.. hmm..

Men, tok av dekselet ved viskerarmene, og plugget ut sirenen som lå der.

Det enkle er ofte det beste, selv om blinklysene går på når alarmen utløser:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.