#1 Skrevet Oktober 9, 2004 http://www.rs4-imola.com.br/videos/RS4IMOLA.wmv : popcorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2004 åhhhh.....Har sett denne filmen....Jeg skal ha en slik bil....engang... Og på skiltet skal det stå: "Subaru for lunch, Lotus for dinner" ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2004 Ja det passet jo bra nå, sitter på hytta i Hemsedal med bærbar pc og mobil. Hvis jeg starter nedlasting nå er jeg kanskje ferdig på mandag kveld:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2004 Var det 310 km/h det blei passert på speedoen?? Eller er det noe miles opplegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Var det 310 km/h det blei passert på speedoen?? Eller er det noe miles opplegg? 310Mph = ca 500km/t ... neppe no' miles opplegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2004 Noe for Nina Marie 200mph = 322km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2004 ÅÅÅHH! Jeg bare MÅ ha meg en sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2004 hehe, bare VENTET på noen sånn kommentar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg ÅÅÅHH! Jeg bare MÅ ha meg en sånn Alle biler kan jo kjøpes, bare snakk om rett pris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 9, 2004 Bra saker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Sigmund Rannem Alle biler kan jo kjøpes, bare snakk om rett pris;) Nemlig Jeg skal iallefall ha en sølvgrå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2004 RS4 skal være gul!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 9, 2004 Jeg tar gjerne en i hver farge. Syk fart på de bilene ihvertfall.. og så bra ut gjorde de og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg Nemlig Jeg skal iallefall ha en sølvgrå Meeeget fornuftig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Sigmund Rannem Meeeget fornuftig:D Lurer på hvorfor du mener det....hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Lurer på hvorfor du mener det....hehe... tja, si det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 10, 2004 Da er jeg hjemme igjen. Med hjelp av bredbånd gikk det litt greiere å laste ned ja. Så ut som de ikke var helt originale de bilene der. Så ut som den bikka 300:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Film: RS4 imolagul og RS4 svart på highwayen i USA Umm, det er ikke i USA. Det ser ut til å være i Brasil. RS4 er nemlig aldri solgt i USA, og derfor umulig å bruktimportere og registrere i statene. Videre så er det en Brasiliansk nettside (.com.br) og skiltene har tydelig brasiliansk format. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Umm, det er ikke i USA. Det ser ut til å være i Brasil. RS4 er nemlig aldri solgt i USA, og derfor umulig å bruktimportere og registrere i statene. Videre så er det en Brasiliansk nettside (.com.br) og skiltene har tydelig brasiliansk format. UPS, my bad... men fortsatt på Highwayen da... hehe... Skal få en moddis til å fjerne USA i tittelenb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Skal få en moddis til å fjerne USA i tittelenb Fikset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Fikset! TNX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...