#1 Skrevet Mai 19, 2008 ABS lampa mi har begynnt å lyse og bremsevarsel lampa blinker og piper 3 ganger når jeg starter den! dette skjedde etter at jeg bytter skive bremser og klosser! kan noen hjelpe meg med å ta en titt på dette, hva som kan være feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 har du en kontakt som skal indikere slitasje fremme på venstre side ved klossen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 har du en kontakt som skal indikere slitasje fremme på venstre side ved klossen? nope! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2008 merkelig.. skulle ha hjulpet deg men er long whay to go:P får bare bumpe å satse på at noen som bor i nærheten kommer over denne linken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 Ikke umulig det er en sensor eller krans som er møkkete eller ute av posisjon. Kan sikkert kjøre en scan for deg om det ikke er noen i nærområdet ditt som gidder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2008 Ikke umulig det er en sensor eller krans som er møkkete eller ute av posisjon. Kan sikkert kjøre en scan for deg om det ikke er noen i nærområdet ditt som gidder. takk! men jeg har bestillt time på bilen nå så da tar dem å fikser det da!ABS sensorene sitter som bare F***, så må nok inn på verkstedet uansett! ellers takk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...