Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurte på hvordan man får av front fangeren på en A4 B5? Vil ikke ødlegge noe, så er derfor bedre å spørre :)

 

Skal ta den av da det blir fmic og muligens en RS4 front... ;)

 

Om noen har bilder så hadde det vært veldig greit, men en forklaring burde vel også holde.

 

 

Takk på forhånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CIMG3939krympet.jpg

 

Det er 1 umbrakoskruer i de hver av de to stagene som stikker ut under hver hovedlykt, (med hvit på)

du tar bare av det ytterste plast dekselet i fangeren på hver side, så kommer du til...

 

Så er det å trykke ned fangeren atme hjulbuen og dra den utover... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har gjort dette før kan det være litt vanskelig, du må bare dra og dytte ned ved hjulbuene. Holdt på med dette litegrann sjøl førstegangen.

Just keep at it ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CIMG3939krympet.jpg

 

Det er 1 umbrakoskruer i de hver av de to stagene som stikker ut under hver hovedlykt, (med hvit på)

du tar bare av det ytterste plast dekselet i fangeren på hver side, så kommer du til...

 

Så er det å trykke ned fangeren atme hjulbuen og dra den utover... :)

 

 

 

 

Forstod jeg deg rett nå så kan jeg "dele" fangeren for så å skru av skruene... Hørtes jo veldig lett ut det, sitter fangeren bare med noen klips da eller?

Må være litt forsiktig siden den Rs4 fangeren jeg har liggende, aner jeg ikke om passer.. :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fangeren min her, ser du tre dekseler, (de sorte med riller på)

Det ytterste på hver side skall du dra ut, i overkant av hullene så er det en 5mm? umbrako skrue... CIMG3984krympet.jpg

 

Her er det beste bildet jeg har av "festebraketten" på siden av fangeren... Den trekanten rett foran hjulet.

Sånn ca. der skal du presse ned og dra den utover mot siden.

CIMG1876.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge... :=) Fant skurene nå :) Festene er ikke noe problem, fangeren er litt løs på sidene uansett :S Men takk for hjelpen, da blir det Rs4 front og fmic forhåpentligvis etter at jeg kommer hjem i fra syden :D

 

Forresten, hva er den ledningen med en eller annen sensor foran radiatoren for noe? (om det er en sensor) Utetemp måler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge... :=) Fant skurene nå :) Festene er ikke noe problem, fangeren er litt løs på sidene uansett :S Men takk for hjelpen, da blir det Rs4 front og fmic forhåpentligvis etter at jeg kommer hjem i fra syden :D

 

Forresten, hva er den ledningen med en eller annen sensor foran radiatoren for noe? (om det er en sensor) Utetemp måler?

 

Helt riktig. Det er utetempmåleren. Samarbeider med en som sitter i innsugstrakten under kupe/pollenfilter, for å gi rett tempvisning på displayet/dashboard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.