#1 Skrevet Mai 20, 2008 Må ha foringer til prosjektet mitt, og ønsker en oversikt over alle foringene som finnes på denne bilen. Er en 2.3 20v orginalt. Hadde håpet noen her kan gi meg oversikten, slik at jeg slipper å legge meg under å notere alt. Dette er hva Powerflex leverer; http://www.powerflex.co.uk/images/pdf/0202.pdf Dette er hva Superflex leverer; http://superflex.co.uk/results.php?maker=2&man_name=Audi&searchmodel=70&Search=Go Er sent, men jeg ser jo for meg det er flere foringer. Og forsterkede motorfester er ikke nevn. Ønsker ikke dem i alu, vil ikke bilen skal bråke slik at jeg blir sinnsyk av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 du må under bilen å sjekke om du har stål bærebruer eller alu Et sett dekker foran. Ellers sto det jo greit forklart der da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2008 Hørte forresten på hovedtreffet i fjor at enkelte kjørte uten fremre motorfeste. Hvor stive skal de andre festene være for at dette lar seg gjøre ? Har siktet meg inn på den mildeste oppgraderingen i fra 034. Lar det seg gjøre uten foran med dem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2008 Skal du kjøre uten det fremre må du bruke stumme motor og girkasse fester....034 motorsport utgaven. Ellers går det dårlig pga de andre flexer for mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2008 Da er det bare å sveise til feste forann... vil ikke bilen skal høres ut som en våryr humle innenfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2008 sveise?...er jo bare å bruke det orginale det:) Og bytte ut den gummien som er med en som er av poly. Tror ikke den blir som en våryr humle om du bruker orginale fester til travers, men det er det kanskje andre som har prøvd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2008 Ja, men jeg har ikke orginalbjelken forann, så må sveise inn et på den nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2008 Har ubrukt poly-foring til fremre motorfeste. Send pm om du vil ha det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...