#1 Skrevet Mai 20, 2008 Når jeg slår på tenningen har vinduspussern bak en tendens til å starte av seg selv. Noen ganger ganger går den ei stund, andere ganger starter den bare å kan stoppe midt på vinduet. Foran har jeg å et problem med at ene pusser ikke legger seg helt ned på ruta i rett posisjon. Den stopper for høyt oppe, dermed treffer den a-stolpe når pussere settes på. Noen som vet hvor jeg skal feilsøke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 Når jeg slår på tenningen har vinduspussern bak en tendens til å starte av seg selv. Noen ganger ganger går den ei stund, andere ganger starter den bare å kan stoppe midt på vinduet. Foran har jeg å et problem med at ene pusser ikke legger seg helt ned på ruta i rett posisjon. Den stopper for høyt oppe, dermed treffer den a-stolpe når pussere settes på. Noen som vet hvor jeg skal feilsøke? Når det gjelder viskeren bak så er disse forbruksvare på Golf4 blant andre. Ligger på en tusenlapp for hele enheten hos NBS, og den er laget av valeo så du får med andre ord original vare. Foran kan det være flere årsaker, men om du har hatt noen mikkmakkmekanikere til å enten skifte frontrute eller av andre årsaker har tatt av viskerarmen/e så kan disse ha blitt satt på ett hakk eller to feil. Det er vel enklest å begynne der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 Må legge til viskeren fremme har fungert helt fint til nå over vinteren, har vel vært mye snø å is mellom rute å visker slik at visker ikke har kommet i rett posisjon. Noe som kan ha blitt ødelagt, eller bare å prøve justere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2008 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2008 om du trenger motor så har jeg to stk liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2008 om du trenger motor så har jeg to stk liggende.. Mye for 1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2008 Mye for 1? gi meg et bud på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...