#1 Skrevet Mai 20, 2008 Fikk pluteselig opp varsel om at klossene mine er slitt i FIS i dag! Er dette noe som burde dekkes av garantien, eller er det en slitedel som burde være utslitt etter 44000 km? Bilen er en Audi A4 2006 2.0TDIQ Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 Bremseklosser er en slitedel og dekkes nok ikke av garanti/reklamasjon nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 Bremseklosser er vel strengt tatt den mest utsatte slitedelen på en bil. Noen kjører sikkert lengre en 44k km, og noen kortere, alt etter kjøremønster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2008 Har du fått bremseklossene til å holde såpass lenge som 44000 km, synes jeg du bør være fornøyd. Har kjørt litt over 60 000 med A6en min, og byttet klosser i vår for tredje gang. Har en kamerat med BMW som måtte bytte skiver også ved den kilometerstanden, noe som visstnok var normalt på BMW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 Manuell eller automatgir? Det har endel å si for levetid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2008 Det er vell like mye en garantisak som slitte vindusviskere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2008 Manuell eller automatgir? Det har endel å si for levetid! Min er automat, så sliter nok litt mer bremser enn med manuell, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2008 Da er det jo greit da! Da bytter vi! Bilen er manuell fo de som lurte! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2008 Har skiftet klosser en gang på min skoda (gått 176 700 km), klosser bak begynner å bli modne for skifting snart. På den gamle (Octavia 1) måtte jeg skifte klosser ca hver 50 000. Skiftet klosser og skiver på denne ved 90 000, så alt kommer an på bil og kjøring. Begge er automat (den jeg har nå er dsg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2008 passat vr6`n jeg hadde byttet jeg en gang etter 15.000km.. var en dag med banekjøring og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2008 da bestiller du nye fra http://www.autohausaz.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...