#1 Skrevet Mai 20, 2008 Hei! Har i lengre tid hatt en bakdør som ikke har virket på golfen. Vaieren på dørhåndtaket på utsiden har hoppet av. Det er jo en smal sak å fikse, men av sløvskap har det aldri blitt gjort. Under en festrunde i helga tok en av passasjerene (forøvrig en kompis av meg) å satt på barnesikringen på den døra. Sier seg kanskje selv at da var helvete løs.. Nå får jeg ikke opp døra i det hele tatt, verken utvendig eller innvendig!! Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Skulle jo absolutt ha fått opp denne døren igjen. Tips mottas med takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 Ta av den lakkerte delen som sitter der det egentlig skulle vært en låsesylinder. Bor ut ett stort hull i aluminiumsdelen som erstatter låsesylinderen og se om du får tak i wiren med en spisstang. Tror dette er den billigste måten å få den opp på ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 Takker for svar... Jeg får nesten prøve det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...