Anbefalte innlegg

Hei!

Har i lengre tid hatt en bakdør som ikke har virket på golfen. Vaieren på dørhåndtaket på utsiden har hoppet av. Det er jo en smal sak å fikse, men av sløvskap har det aldri blitt gjort.

Under en festrunde i helga tok en av passasjerene (forøvrig en kompis av meg) å satt på barnesikringen på den døra. Sier seg kanskje selv at da var helvete løs..: bh : Nå får jeg ikke opp døra i det hele tatt, verken utvendig eller innvendig!!

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Skulle jo absolutt ha fått opp denne døren igjen. Tips mottas med takk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av den lakkerte delen som sitter der det egentlig skulle vært en låsesylinder. Bor ut ett stort hull i aluminiumsdelen som erstatter låsesylinderen og se om du får tak i wiren med en spisstang. Tror dette er den billigste måten å få den opp på !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar... Jeg får nesten prøve det da..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.