#1 Skrevet Mai 20, 2008 Hei Hvilke pads bør jeg kjøpe til den tohodede biltema poleringsmaskinen? Og hvor får jeg kjøpt dette? De som fulgte med gikk i oppløsning når jeg var halveis ferdig med bilen.. Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2008 http://www.scandicshine.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2008 Passer Cyclo Pads til den biltema-maskinen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2008 jada... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2008 Okaj, får vel bestille noen slike da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2008 som nevnt i den andre tråden, få med nå produkter til maskin når du bestiller... hehe. ..tar helt av her, jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2008 Har sjekka litt nå, de cyclo pads scandicshine selger, blir ikke de for store for biltema-maskinen? Eller er det no standard-størrelse på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2008 jada... Du fikk svar her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2008 Har sjekka litt nå, de cyclo pads scandicshine selger, blir ikke de for store for biltema-maskinen? Eller er det no standard-størrelse på dette? Det er ikke verre enn å måle diameteren på bakplatene på din maskin, hvis du er usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2008 Yes, greit.. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2008 Standard størrelse. Passer garantert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2008 Goodie Du får nok en ordre av meg iløpet av dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 21, 2008 Jeg kan bekrefte at disse passer rett på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2008 Stikker til levanger å henter i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...