Stavanger: Blå B7 RS4? sett ved Hall Toll

Anbefalte innlegg

Så en blå RS4, tror jeg.. Brei som juling, uten skilter. Hadde store RS4 II felger og mye senk. Skamfrekk, noen som vet noe mer om denne? Stod parkert på parkeringen ved siden av Hall Toll idag i 17 tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

traff an med audisenteret idag.. skam råe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e nok Sigve Hellestø sin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e nok Sigve Hellestø sin..

 

Det e nok isje det nei,men det e han så har importert an for ein aen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff ein Svarte Rs4 på mandag på motorveien på vei heim, soda rude heilt fram uden noge super felga. Men den rauå på den bilen fekk meg t å dibba i stolen.... åååh nydelige endepottene mmmmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff ein Svarte Rs4 på mandag på motorveien på vei heim, soda rude heilt fram uden noge super felga. Men den rauå på den bilen fekk meg t å dibba i stolen.... åååh nydelige endepottene mmmmm

 

Den gamle det vel? Sikkert Raymond Omdal sin i klubben sin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stein digg bil :P d e ei rau d iche jør noge å ligga bag i køen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg såg någe ennå kjekkare for rett øve ein mnd siden, ein mørke RS6 i enden av motorveien i stavanger. fy filler for ein råe bil! Eg endte opp me å kjøra ein del km ekstra bare for å ligga bag an å drømma, hehe:) D der e drømmefamilieraketten min:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg såg någe ennå kjekkare for rett øve ein mnd siden, ein mørke RS6 i enden av motorveien i stavanger. fy filler for ein råe bil! Eg endte opp me å kjøra ein del km ekstra bare for å ligga bag an å drømma, hehe:) D der e drømmefamilieraketten min:D

 

Drømmen min og dette....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den blåe RS4`n i går. Vett kem så kjørte, va på prøveskilt og sko ikkje forundra meg om d e hans bil og ;) Om d e så komme nok du Tysse t å se ann snart og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg såg någe ennå kjekkare for rett øve ein mnd siden, ein mørke RS6 i enden av motorveien i stavanger. fy filler for ein råe bil! Eg endte opp me å kjøra ein del km ekstra bare for å ligga bag an å drømma, hehe:) D der e drømmefamilieraketten min:D

 

Sikkert den med RS GT felgene, miltec eksos og skn chip (510hk) som lå tilsalgs nettopp... Går her på Tasta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den blåe RS4`n i går. Vett kem så kjørte, va på prøveskilt og sko ikkje forundra meg om d e hans bil og ;) Om d e så komme nok du Tysse t å se ann snart og :)

 

Det stemme nok det at det e ein kar på Ålgård me sans for kjekke bilar :)

Va isje heilt feil hverken M3'en eller Mini'en hans heller.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme d Jone ;)

For ikkje å glemma Q7 ABT`en, men kjørte forbi huse igjen i går. Såg ingen RS4 :(

Får satsa på at han har kjøpt ann ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Q7en e vel kjerringå hans sin!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Q7en e vel kjerringå hans sin!!!!

 

Stemme det og ja :)

Hvis du isje såg RS4'en igår så va han vel ute å lufta an litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert den med RS GT felgene, miltec eksos og skn chip (510hk) som lå tilsalgs nettopp... Går her på Tasta :)

 

Kan godt stemma d ja:) Eksosen va isje orginale jaffal:) Huske isje koss felgane såg ud då... Men uansett, VIL HA (ein dag eg har vonne et par ganger i lotto, for ska jo ha Porsche og garasjen:D)!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja e d den nye t Håkull folkå neri Knoph felte? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svein: Satt litt på spissen, så e vel alle bilane der konå sine? :) Om du skjønne ka eg meine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svein: Satt litt på spissen, så e vel alle bilane der konå sine? :) Om du skjønne ka eg meine

 

Muahahahahahaha.. AND WE HAAAAVE A WINNER!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regne me d e denne d e snakk om? :) jafal den Sigve solgte.. perverst råe:) n554675064_2871595_1860.jpg

n554675064_2871646_2711.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm? Går denne på Ålgård nå??? OMFG...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va den eg såg ja Frode..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regne me d e denne d e snakk om? :) jafal den Sigve solgte.. perverst råe:) n554675064_2871595_1860.jpg

n554675064_2871646_2711.jpg

 

det er vel det du kan kalle lite gummi? :P

fantastisk rå bil... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ikje skli heeilt ud her, så tippe eg 20" og 30 i profil på RS4'en. Någen som har mer info om den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.