#1 Skrevet Mai 20, 2008 Er det noen som vil bytte topp pakningene på en V6 A4 ? betaling forekommer i rørleggertjeneste eller natura. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2008 heeeeelst ikke natura:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2008 d va jo egentli jæævli kjipern: dum : så helst å slippe unna i en eller anna form for natura handling neida, fra spøk til revolver, hært meg rundt på litt forskjellige priser ang topp paknings bytte og kom ut med følgende: møller bil: 22 400,- city bil: 15 500 riebe(snarby): 7000,- lure egentli på om møller trur dæm kan ta sæ overbetalt bare sia dæm forhandle vag: eek : men den tia blir snart forbi, da biltrend flytter til troms fisk, ved solstrand. å derigjen blir å forhandle Mazda, Hyundai, Audi, VW og noen fler merker som jeg ikke husker.. da trur æ at møller blir tvunget tel å jenke seg på mange måta prismessig ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2008 Litt OT. Skal Biltrend bli autoriserte forhandlere av VW og Audi? Tvilsomt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2008 men den tia blir snart forbi, da biltrend flytter til troms fisk, ved solstrand. å derigjen blir å forhandle Mazda, Hyundai, Audi, VW og noen fler merker som jeg ikke husker.. da trur æ at møller blir tvunget tel å jenke seg på mange måta prismessig ^^ Tør jeg spørre hvor du har dette fra? Har og hørt at de skal flytte til Tromsfisk, men at de skal begynne å forhandle Audi og VW tror jeg lite på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2008 har bare skifta på gamle V6`ern. Ikke på disse. Sikkert kurant arbeid likevel. Høvelig pris du fikk på snarby, er bare å sette igang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2008 æ har å hørt at biltrend skal forhandle audi og vw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2008 d en nu bære å ring biltrend å spør d:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2008 d va jo egentli jæævli kjipern: dum :så helst å slippe unna i en eller anna form for natura handling neida, fra spøk til revolver, hært meg rundt på litt forskjellige priser ang topp paknings bytte og kom ut med følgende: møller bil: 22 400,- city bil: 15 500 riebe(snarby): 7000,- lure egentli på om møller trur dæm kan ta sæ overbetalt bare sia dæm forhandle vag: eek : men den tia blir snart forbi, da biltrend flytter til troms fisk, ved solstrand. å derigjen blir å forhandle Mazda, Hyundai, Audi, VW og noen fler merker som jeg ikke husker.. da trur æ at møller blir tvunget tel å jenke seg på mange måta prismessig ^^ riebe(snarby) Hvor holder dem til??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2008 Tør jeg spørre hvor du har dette fra? Har og hørt at de skal flytte til Tromsfisk, men at de skal begynne å forhandle Audi og VW tror jeg lite på... det har æ ifra sjefen min. vi (VVS24) har fått sanitær og sprinklarer oplegget der. vi fikk full informasjon om hva som blir å være i bygget på informasjons møtet 2 etg med bil, 1 etg mc og scooter og en etage med bare båter. vi fikk og vite, at han som eier biltrend, har agenturet på audi og vw da han forhandler det i sortland pr. dags dato. å har tenkt å få audi og wv inn i nybygget dette bygge skal bli et mindre kjøpesenter for bil,båt og mc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2008 riebe(snarby) Hvor holder dem til??? han holder til på snarby vel hehe bedre forklart mot oldervika ca 30 min kjøring ifra kroken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2008 æ har å hørt at biltrend skal forhandle audi og vw. da har vi nokk hørt det samme:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2008 han holder til på snarby vel hehebedre forklart mot oldervika ca 30 min kjøring ifra kroken ja der ser du,er ikke så lokalkjent her i tromsø.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2008 d va jo egentli jæævli kjipern: dum :så helst å slippe unna i en eller anna form for natura handling neida, fra spøk til revolver, hært meg rundt på litt forskjellige priser ang topp paknings bytte og kom ut med følgende: møller bil: 22 400,- city bil: 15 500 riebe(snarby): 7000,- lure egentli på om møller trur dæm kan ta sæ overbetalt bare sia dæm forhandle vag: eek : men den tia blir snart forbi, da biltrend flytter til troms fisk, ved solstrand. å derigjen blir å forhandle Mazda, Hyundai, Audi, VW og noen fler merker som jeg ikke husker.. da trur æ at møller blir tvunget tel å jenke seg på mange måta prismessig ^^ Dem skal ikke ha forhandle vw/audi. Men de skal ha egne mekanikere som skal spesialisere seg på de merkene. samme med feks. Bmw, Volvo osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2008 Dem skal ikke ha forhandle vw/audi. Men de skal ha egne mekanikere som skal spesialisere seg på de merkene. samme med feks. Bmw, Volvo osv. som æ ordrett fikk forklart på byggemøtet... så har eier av biltrend agenturet på audi og vw fra sortland. i tillegg til mazda, hyundai osv... å skal SELGE audi og vw i sine nye lokaler i tromsø!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 29, 2008 som æ ordrett fikk forklart på byggemøtet...så har eier av biltrend agenturet på audi og vw fra sortland. i tillegg til mazda, hyundai osv... å skal SELGE audi og vw i sine nye lokaler i tromsø!!! Hmm.. Okei. Har mine tvil. Men ok. vi får bare vente å se, for min del så bruker jeg verken møller eller biltrend så for min del er det et fett. Bblir å bruke møller uansett om det skulle være noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 29, 2008 Blir nok å forhandle VAG, har hørt bare tyngre VAG. Men men, ka man høre å ka som e sant e no 2 vidt forskjellige ting. Æ for min del, bruke hverken møller eller biltrend. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 29, 2008 som æ skreiv først om saken, så vil d at biltrend forhandler vag, gi konkurranse til møller. dvs. at mulighetene for at møller må senke prisene på sine tjenester er ikke umulig. sjokkpriser som over 20 000 kontra 15000 his city bil for topp pakningsbytte.... kanskje blir nedsatt.. but who knows: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2008 javisst, bare sunt med konkurranse. Å bra for kundan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 29, 2008 Påtide at det blir konkuranse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 30, 2008 som æ skreiv først om saken, så vil d at biltrend forhandler vag, gi konkurranse til møller. dvs. at mulighetene for at møller må senke prisene på sine tjenester er ikke umulig. sjokkpriser som over 20 000 kontra 15000 his city bil for topp pakningsbytte.... kanskje blir nedsatt.. but who knows: rolleyes vel i mitt tilfelle var det motsatt. møller skulle ha 14000 for arbeid og deler. for clutch bytte. men city bil måtte ha 12-13000 bare for arbeid+ 6200 for deler. da var det ikke alle engang. + at hos møller får eg 1500 kr tilbake i pant for clutchen+ rabatt på deler: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 30, 2008 da vil jeg si at du er en av de få heldige som faktisk har kommet billigere utav å gjøre reprasjoner på møller bil, enn hos konkurrentene. POENGET er at møller har jævlig godt av å få en konkurrent som er i stand til å erobre faste kunder hos møller pr. dags dato... som igjen vil gjøre at møller innser at de må faktisk lavere i pris enn konkurenten om de mister fast klientell for å kunne vinne de kundene tilbake.(her snakker vi om Bedriftskunder som handeler flere biler i året) å skjer det, vil jeg og deg å resten av "småfolket" få samme glede av reduserte priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...